🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13471.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل از قابلیت‌های جدید حریم خصوصی برای آی‌کلود، سافاری و ایمیل رونمایی کرد

اپل در مراسم امشب خود از قابلیت‌های مهمی با تمرکز بر حریم خصوصی پرده برداشت. از جمله این قابلیت‌ها می‌توانیم به سه ویژگی مهم در سرویس آی‌کلود، قابلیت پیش‌گیری از ردیابی در سافاری و گزارش ...

اپل در مراسم امشب خود از قابلیت‌های مهمی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی - با تمرکز بر حریم خصوصی پرده برداشت. از جمله این قابلیت‌ها می‌توانیم به سه ویژگی مهم در سرویس آی‌کلود، قابلیت پیش‌گیری از ردیابی در سافاری و گزارش حریم خصوصی iOS و iPadOS اشاره کنیم.

مشترکان پولی سرویس آی‌کلود به‌زودی بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه به سرویسی به نام +iCloud دسترسی پیدا می‌کنند که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی - شامل قابلیت‌هایی با تمرکز بر حریم خصوصی مثل Private Relay VPN، قابلیت Hide My Email و پشتیبانی نامحدود از دوربین‌های امن هوم‌کیت است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی

ویژگی Private Relay دقیقا مثل یک VPN عمل می‌کند و مانع از گردآوری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی - اطلاعات هویتی و سابقه گشت و گذارهای کاربر در سطح اینترنت می‌شود. با این ویژگی ترافیکی که از دستگاه کاربر بیرون می‌رود رمزنگاری شده و از دو نقطه اینترنتی عبور می‌کند. بنابراین ردیابی کاربر حتی برای خود اپل ممکن نخواهد بود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی

 

قابلیت Hide My Email درون اپ‌های Mail، سافاری و تنظیمات آی‌کلود پیاده‌سازی می‌شود و اجازه می‌دهد هر تعداد آدرس - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی - ایمیل موقت که خواستید داشته باشید و هر زمان که خواستید آن‌ها را حذف کنید. قابلیت سوم هم که مربوط به دوربین‌های هوم‌کیت است این امکان را فراهم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی - می‌کند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی - تا هر تعداد دوربین هوم‌کیت دارید به آی‌کلود وصل کنید و ذخیره‌سازی فایل‌های این دستگاه‌ها فضایی از آی‌کلود شما را اشغال نکند.

اپ Mail حالا قابلیت دیگری به نام Mail Privacy Protection خواهد داشت که در صورت فعال‌سازی آدرس IP شما را از مخاطب مخفی می‌کند و اجازه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی - نمی‌دهد او متوجه شود که شما ایمیل را باز و مطالعه کرده‌اید یا نه.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی

اپل همچنین در حال کار روی قابلیتی موسوم به App Privacy Report برای گزارش‌گیری روی iOS و iPadOS است که دورنمایی از وضعیت ردیابی اطلاعات شما توسط اپ‌ها را فراهم می‌کند. این گزارش نشان می‌دهد که هر اپ چند بار درخواست دسترسی به دوربین، میکروفن، مخاطبان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر محلات استان مرکزی - و سایر مجوزها را داشته است.

دستیار هوشمند سیری حالا پردازش‌های تشخیص گفتار خود را روی دستگاه‌ها انجام می‌دهد تا چیزی ذخیره و به سرورهای اپل فرستاده نشود. این کار سرعت پاسخگویی سیری را هم بالاتر می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone