تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13477.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامانه اظهار ارز مسافری راه‌اندازی شد؛ گمرک به دنبال رجیستری موبایل واره‌ها

مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی از راه‌اندازی سامانه اظهار ارز مسافری به منظور ساماندهی و کنترل ورود و خروج ارز توسط مسافران خبر داد. همچنین مقدمات رجیستری موبایل واره‌ها فراهم شده و ساز و کار ...

مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی از راه‌اندازی - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - سامانه اظهار ارز مسافری - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - به منظور ساماندهی و کنترل ورود - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - و خروج ارز توسط مسافران خبر داد. همچنین مقدمات رجیستری موبایل واره‌ها فراهم شده و ساز و کار آن به زودی اعلام خواهد شد.

«غلامرضا صفاری طاهری» در جلسه مشترک با معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، حسابرس کل دیوان محاسبات و معاونین گمرک فرودگاه امام (ره) اعلام کرد بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سامانه اظهار ارز مسافر راه اندازی شده است - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - و مسافران در هنگام - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - ورود یا خروج از کشور موظف هستند ارز همراه خود را به بخش مسافری گمرک اظهار کنند. هدف از راه‌اندازی این سامانه، ساماندهی و کنترل ورود - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - و خروج ارز توسط مسافران عنوان شده است.

این در حالی است که سامانه ارز همراه مسافر از آبان 99 به‌صورت پایلوت در - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) عملیاتی شده بود تا ظرف دو - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - ماه - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - با رفع ایرادهای احتمالی، نسخه نهایی آن در تمامی مبادی ورودی و خروجی مسافری کشور که - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - شرایط لازم را دارند، راه‌اندازی شود.

پیش‌تر نیز «رضا گلی»، مدیرکل مرکز مبارزه با جرائم سازمان‌یافته گمرک ایران در این باره اعلام کرده بود: «حسب مقررات جاری، مسافران ورودی می‌توانند هر مقدار ارز همراه خود داشته باشند، ولی باید مازاد بر ۱۰ هزار یورو و معادل آن در مورد سایر ارزها را به گمرک و در آن سامانه اظهار کنند تا چنانچه با بررسی کارشناسان گمرک، ظن به پولشویی وجود نداشته باشد، آن - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - را تحویل بگیرند.»

بنا به گفته وی، - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - طبق مقررات مسافران خروجی از مرزهای هوایی می‌توانند پنج هزار یورو یا معادل آن - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - در مورد سایر ارزها و از سایر مرزهای خروجی، دو هزار یورو - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - یا معادل آن در مورد سایر ارزها، به همراه داشته باشند اما مازادر بر آن را باید در سامانه اظهار کنند در غیر این صورت علاوه بر ضبط ارز مکشوفه قاچاق، به مجازات محکوم می‌شوند.

آماده‌‌سازی مقدمات رجیستری موبایل واره‌ها

مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) در ادامه به تصمیم دیگر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبنی بر اضافه شدن دستگاه‌های شبه تلفن همراه (موبایل واره)، برای رجیستری اشاره کرد و گفت:

«مقدمات این کار فراهم شده است که با تصمیم ستاد و تعامل اعضا و همکاری گمرک، زمان و ساز و - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - کار اجرایی شدن این تصمیم در دست بررسی است - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا به زودی در - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - مبادی ورودی کشور عملیاتی شود.»

لازم به ذکر است هفته گذشته - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - «علی وکیلی»، مدیرکل دفتر واردات، به گمرکات - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - اعلام کرد تا طرح رجیستری موبایل‌واره‌ها اعم از تبلت و ساعت هوشمند (دارای سیم کارت) همراه مسافرین ورودی به کشور، اجرا - تعمیرات یخچال کرال در شهر پارس آباد استان اردبیل - و عینا مطابق رویه رجیستری گوشی‌های مسافری اقدام می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone