تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13479.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ حالا روی فیچرفون‌های KaiOS از تماس‌های صوتی پشتیبانی می‌کند

گوشی‌های مجهز به سیستم عامل KaiOS بالاخره می‌توانند از قابلیت تماس‌های صوتی واتس‌اپ استفاده کنند. البته این ویژگی فقط روی گوشی‌هایی کار می‌کنند که حداقل ۵۱۲ مگابایت حافظه رم دارند. واتس‌اپ به‌عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا ...

گوشی‌های مجهز به سیستم عامل KaiOS بالاخره می‌توانند از قابلیت تماس‌های صوتی واتس‌اپ استفاده کنند. البته این ویژگی فقط روی گوشی‌هایی کار می‌کنند که حداقل ۵۱۲ مگابایت حافظه رم دارند.

واتس‌اپ به‌عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا در پلتفرم‌ها و سیستم عامل‌های مختلف از جمله KaiOS موجود است. KaiOS سیستم عامل برخی از فیچرفون‌هاست که معمولا بین کاربران عادی - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - و غیرحرفه‌ای محبوبیت زیادی دارد. حالا تیم واتس‌اپ و KaiOS اعلام کرده‌اند که کاربران می‌توانند به قابلیت - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - تماس - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - صوتی این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

ویژگی تماس صوتی در سیستم عامل KaiOS در نسخه ۲.۲۱۱۰.۴۱ واتس‌اپ عرضه شده و اکنون - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار دارد. «مت - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - ایدما»، مدیر عملیات واتس‌اپ در بیانیه مشترک این دو شرکت - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - گفته: «ما می‌خواهیم از جوامع نقاط مختلف دنیا پشتیبانی کنیم که از سیستم عامل‌های سبک‌تر استفاده می‌کنند.»

تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران

البته نکته حائز اهمیت این است که برای استفاده از تماس صوتی واتس‌اپ در KaiOS به جز نصب نسخه جدید این پیام‌رسان، باید حداقل - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - ۵۱۲ مگابایت حافظه رم داشته باشید. بنابراین دستگاه‌هایی مثل گوشی‌های برند JioPhone هند به‌راحتی می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند. با این حال، برخی از گوشی‌های KaiOS که پیکربندی ضعیف‌تری دارند، نمی‌توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

بر این اساس، فیچرفون‌ها که در کشورهای در حال توسعه هنوز محبوبیت نسبتا خوبی دارند، می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ قابلیت‌های مکالمه صوتی آنلاین را داشته باشند.

واتس‌اپ چند وقتی است که بسیار فعال شده و در حال کار روی قابلیت‌های - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - متنوعی از جمله استفاده همزمان از یک اکانت در چند دستگاه است. این موضوع از سوی مدیرعامل واتس‌اپ تایید شده و انتظار داریم که بالاخره تا چند وقت دیگر به آن دسترسی داشته باشیم.

این شرکت چندی پیش سرانجام از موضع خود در خصوص اجرای قوانین جدید - تعمیرات یخچال دوو در شهر مازندران استان مازندران - حریم خصوصی عقب‌نشینی کرد و به اطلاع کاربران رساند که حتی در صورت عدم پذیرش قوانین، عملکردهای پیام‌رسان برایشان محدود نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone