تعمیرات یخچال دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13464.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای اولین بار امکان استفاده از سیری در گجت‌های سری HomeKit را فراهم می‌کند

اپل برای اولین‌بار به سازندگان ثالث ابزارهای هوشمند مدیریت خانه امکان استفاده از دستیار صوتی سیری را خواهد داد. شرکت‌هایی که در طرح HomeKit قرار می‌گیرند امکان استفاده از آن را در محصولات خود خواهند ...

اپل برای اولین‌بار به سازندگان ثالث ابزارهای هوشمند مدیریت خانه امکان استفاده از دستیار صوتی سیری را خواهد داد. شرکت‌هایی که در طرح HomeKit قرار می‌گیرند امکان استفاده از آن را در محصولات خود خواهند داشت.

در ادامه سال جاری میلادی شاهد عرضه - تعمیرات یخچال دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - محصولاتی از سازندگان لوازم هوشمند مدیریت خانه همراه با دستیار صوتی - تعمیرات یخچال دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سیری اپل خواهیم بود.

چنین دستگاه‌هایی می‌توانند دستورهای - تعمیرات یخچال دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صوتی کاربران را شناسایی و آن‌ها - تعمیرات یخچال دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را اجرا کنند. اپل در کنفرانس خود برای نشان دادن قابلیت گفته شده از ترموستات هوشمند Ecobee استفاده کرد که از - تعمیرات یخچال دوو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سیری بهره می‌برد.

همچنین اعلام شد که سیری روی چنین دستگاه‌هایی از قابلیت‌هایی مانند ثبت درخواست‌های شخصی، اینترکام، آلارم و تایمر پشتیبانی خواهد کرد.

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از سیستم عامل‌های جدیدش مانند iOS 15 و iPadOS 15 در کنار مک او اس مانتری با امکان به اشتراک‌گذاری ماوس و کیبورد و قابلیت‌های جدیدی مانند حریم خصوصی برای آی‌کلود و سافاری و امکانات بیشتر برای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها در iOS 15 رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone