تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13474.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام به ابزارهای جدیدی برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا مجهز می‌شود

اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. این پلتفرم ابزارهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا با رسیدن به اهداف ...

اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. این پلتفرم ابزارهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا با رسیدن به اهداف مدنظر این شرکت امکان کسب درآمد را فراهم کند.

مارک زاکربرگ در اولین رویداد Creator Week اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا با این طرح می‌توانند از - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - اینستاگرام - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - پول بگیرند. کاربران این شبکه اجتماعی با فروش مجموعه‌ای از بج‌ها (Badges) می‌توانند جایزه بگیرند. این جوایز در فیسبوک از طریق Stars Challenges ارائه می‌شود که در ازای انجام برخی کارها به تولیدکنندگان محتوا پول می‌دهد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان

زاکربرگ می‌گوید: «ما معتقدیم که شما باید در ازای ارزشی که برای طرفداران خود و در مجموع همه کاربران ایجاد می‌کنید، پاداش بگیرید.» او همچنین اطلاعات تازه‌ای را درباره طرح دریافت کمیسیون از فروش محصولات در این اپلیکیشن منتشر کرد. در این طرح، برندها می‌توانند روی محصولاتی که در اینستاگرام می‌فروشند نرخ کمیسیون تعیین کنند. این ویژگی به‌زودی برای گروه کوچکی از کاربران و کسب و کارهای آمریکایی - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - راه‌اندازی می‌شود.

در نهایت، اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوایی که هم‌اکنون مشغول فروش محصولات خود هستند، اجازه می‌دهد فروشگاه‌هایشان را به پروفایل اینستاگرام خود وصل کنند. زاکربرگ قبلا به قابلیت «لینک فروشگاه» اشاره کرده بود، اما - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - حالا از عرضه آن خبر - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - داده است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان

اینستاگرام در گذشته برای ایجاد بسترهای درآمدزایی کاربران - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - تلاش - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - زیادی نکرده بود. ولی حالا با داغ‌تر شدن بازار رقابت میان شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که آن‌ها هم به تکاپو افتاده‌اند - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - تا تولیدکنندگان محتوا را در پلتفرم خود حفظ کنند. زاکربرگ قبلا گفته بود این پلتفرم‌ها نیاز به تولیدکنندگانی دارند - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - که بتوانند شبکه‌های اجتماعی را به محلی جذاب‌تر برای گروه بزرگ‌تری از کاربران تبدیل کنند.

مدیرعامل فیسبوک در رویداد Creator Week دوباره تاکید کرد که این شرکت رویکرد اجرایی بهتری نسبت به اپل خواهد داشت و در برنامه‌ای که در سال ۲۰۲۳ عملی می‌شود، سهم کارمزد کمتری از تولیدکنندگان - تعمیرات یخچال کرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - محتوا دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone