تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13451.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۱۰ برابری ظرفیت ذخیره‌سازی هارد دیسک‌ها با کمک گرافین فشرده

گروهی از محققان در دانشگاه کمبریج توانستند با ایجاد فشار در گرافین به جهش بزرگی در تکنولوژی ذخیره اطلاعات دست یابند. با این طراحی جدید در ساختار هارد دیسک‌ها یا HDDها، می‌توان به چگالی باورنکردنی ...

گروهی از محققان در دانشگاه کمبریج توانستند با - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - ایجاد فشار در گرافین به جهش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - بزرگی در تکنولوژی ذخیره اطلاعات دست یابند. با این طراحی جدید در ساختار هارد دیسک‌ها یا HDDها، می‌توان به چگالی باورنکردنی از داده‌ها رسید. محققان ادعا می‌کنند که چگالی داده‌های این تکنولوژی جدید تقریبا ده برابر تکنولوژی کنونی است. همچنین این هارد دیسک‌های جدید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌توانند تا دماهای بالاتری نیز کار کنند.

در یک هارد دیسک، داده‌ها روی صفحه‌ای که با سرعت بالا می‌چرخد با یک هد مغناطیسی نوشته می‌شود. لایه‌های مخصوصی به نام لایه‌های بر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - پایه کربن یا COCها روی این صفحه‌ها وجود دارند که از آن‌ها در برابر آسیب‌های مکانیکی و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - خورده شدن محافظت می‌کند. با این حال، این لایه‌ها تا یک دمای خاصی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - کار می‌کنند و همچنین فضای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - زیادی را اشغال می‌کنند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان
ساختار هارد دیسک

محققان کمبریج توانستند COCهای درون یک هارد دیسک را با یک تا چهار لایه گرافین عوض کنند. گرافین آلوتروپی از کربن است که از یک صفحه دو بعدی مشبک از اتم‌های کربن ساخته شده و استحکام و انعطاف پذیری بالایی دارد. نازکی گرافین در این تکنولوژی توانست به کوچک‌تر کردن هارد دیسک‌ها کمک زیادی کند. همچنین توانست در مقایسه با COCها، حدود ۲.۵ برابر فرسودگی را کاهش دهد و ۲ برابر آن‌ها اصطکاک را کمتر کند.

علاوه بر این، حضور لایه‌های گرافین در این تکنولوژی به عملکرد هارد دیسک‌ها - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - در دماهای بالاتر کمک کرد. توانایی افزایش دما به محققان اجازه داد تا از تکنولوژی نوشتاری ضبط مغناطیسی با کمک گرما یا HAMR استفاده کنند. این تکنولوژی لایه‌های نوشتاری را به دماهای بالاتری می‌رساند تا بتواند اطلاعات را به صورت پایدار در فضای کوچکتر و فشرده‌تری بنویسد.

تکنولوژی HAMR با تکنولوژی امروزی COC قابل مقایسه نیست، با این حال لایه‌های - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر نجف آباد استان اصفهان - گرافین می‌توانند دمای آن را تحمل کنند. محققان با این تکنولوژی و کم حجم کردن هارد دیسک‌ها توانستند در هر اینچ مربع ۱۰ ترابایت داده را ذخیره کنند که چیزی حدود ده برابر هارد دیسک‌های امروزی است. این تکنولوژی می‌تواند در آینده برای تولید هارد دیسک‌ها با چگالی بالا استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone