🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13469.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

در tvOS 15 می‌توان هوم‌پاد مینی را به عنوان اسپیکر پیش‌ فرض اپل تی‌وی تنظیم کرد

همانطور که در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل اعلام شد، از پاییز امسال اسپیکر‌های «هوم‌پاد مینی» اپل را در tvOS 15 می‌توان به عنوان اسپیکرهای پیش‌فرض «اپل تی‌وی» تنظیم شود. هوم‌پاد اصلی پیش از این ...

همانطور که در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل اعلام شد، از پاییز امسال اسپیکر‌های - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - «هوم‌پاد مینی» اپل را در tvOS 15 می‌توان به عنوان اسپیکرهای پیش‌فرض «اپل تی‌وی» تنظیم شود.

هوم‌پاد اصلی پیش از این به این ویژگی مجهز شده بود و اکنون اپل نسخه کوچکتر اسپیکرهای هوم‌پاد خود را به عنوان خروجی صدای پیش‌ فرض اپل تی‌وی 4K معرفی کرده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان

البته در حال حاضر هوم‌پاد مینی در تعامل با اپل تی‌وی مانند اسپیکرهای ایرپلی ۲ عمل می‌کند و اتصال دائمی را به ارمغان نخواهد گذاشت. با این وجود کاربران باید اسپیکر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - خود را به صورت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - پیوسته دوباره متصل کنند. هوم‌پاد اصلی به عنوان اسپیکر پیش فرض تنظیم شده بود اما اکنون که اپل آن را متوقف کرده، به نظر می‌رسد کاربران جدید انتخاب دیگری نخواهند داشت.

با این وجود اپل با ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری متعدد در پاییز امسال برای اپل تی‌وی 4K - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر اصفهان استان اصفهان - و همچنین اسپیکر‌های هوم‌پاد‌ مینی، این مشکل را برطرف خواهد کرد. همچنین اپل برای تنظیم صدای هوم‌پاد مینی یا هماهنگ شدن آن به عنوان خروجی صدای پیش فرض اپل تی‌وی، به صدای محاسباتی اعتماد خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone