تعمیرات یخچال کرال در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13468.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «یونیورسال کنترل» امکان مدیریت آیپد و مک به صورت یکجا را فراهم می‌کند

اپل علاوه بر معرفی سیستم‌عامل جدید خود مانند iOS 15 و iPadOS 15 در کنفرانس WWDC 2021، از قابلیت‌های متنوعی برای مدیریت دستگاه‌های خود از جمله یونیورسال کنترل (Universal Control) نیز رونمایی کرد. کاربران مک او اس ...

اپل علاوه بر معرفی سیستم‌عامل جدید خود مانند iOS 15 و iPadOS 15 در کنفرانس WWDC 2021، از قابلیت‌های متنوعی برای مدیریت دستگاه‌های خود از جمله یونیورسال کنترل (Universal Control) نیز رونمایی کرد. کاربران مک او اس مونتری (Monterey) می‌توانند آیپد خود را در کنار لپ‌تاپ یا دسکتاپ خود به راحتی مدیریت کنند.

ویژگی یونیورسال کنترل به کاربران اجازه می‌دهد تا نشانگر موس را به راحتی میان - تعمیرات یخچال کرال در شهر بندر انزلی استان گیلان - مک و آیپد جابه‌جا کنند. هنوز مشخص نیست که کدام نسل از آیپد‌ها و دستگاه‌های مک از چنین قابلیتی پشتیبانی می‌کنند و آیا امکان اتصال دستگاه‌ها به یک‌دیگر از این طریق وجود دارد یا خیر. اما به طور کلی مک قادر است تا آیپد را شناسایی کند و استفاده از موس و کیبورد به راحتی در تبلت امکان‌پذیر خواهد بود.

به کمک یونیورسال کنترل فرایندهایی مانند درگ کردن فایل‌ها میان دو دستگاه قابل انجام است. همچنین پشتیبانی از ورودی‌های مک، نیاز به موس و کیبورد - تعمیرات یخچال کرال در شهر بندر انزلی استان گیلان - جداگانه برای آیپد را به - تعمیرات یخچال کرال در شهر بندر انزلی استان گیلان - صورت محسوسی کمرنگ می‌کند. - تعمیرات یخچال کرال در شهر بندر انزلی استان گیلان - اگرچه جزئیات تکمیلی هنوز منتشر نشده است - تعمیرات یخچال کرال در شهر بندر انزلی استان گیلان - اما به نظر می‌رسد مهاجرت دستگاه‌های مک به معماری مبتنی بر ARM موجب شده تا - تعمیرات یخچال کرال در شهر بندر انزلی استان گیلان - چنین ویژگی‌هایی پدیدار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone