تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13456.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپ Find My در iOS 15 می‌تواند دستگاه‌های خاموش را هم پیدا کند

اپل با iOS 15 تغییرات مهمی را در اپ Find My ایجاد خواهد کرد تا پیدا کردن دستگاه‌های این شرکت از جمله ایرتگ آسان‌تر شود و حتی در صورت خاموش بودن دستگاه‌ها یا پاک شدن ...

اپل با iOS 15 تغییرات مهمی را در اپ Find My ایجاد خواهد کرد تا پیدا کردن دستگاه‌های این شرکت از جمله ایرتگ آسان‌تر شود و حتی در صورت خاموش بودن دستگاه‌ها یا پاک شدن اطلاعات حافظه بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

اپل می‌گوید با شبکه Find My حتی می‌توانید موقعیت دستگاه‌هایی را بیابید که خاموش شده‌اند. این قابلیت به‌ویژه زمانی کاربردی است که دستگاهتان به سرقت می‌رود و یا باتری آن تمام می‌شود. البته در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - اپل دقیقا چگونه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - این ردیابی را انجام می‌دهد، ولی احتمالا آخرین موقعیت دستگاه با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - کمک شبکه محصولات - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - اپل روی نقشه ثبت می‌شود تا دارنده شانسی برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - پیدا کردنش داشته باشد.

سازنده آیفون همچنین می‌گوید که شبکه Find My در کنار ویژگی Activation Lock، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌تواند حتی پس از پاک شدن اطلاعات حافظه موقعیت دستگاه‌ها را پیدا کند. بنابراین سارقان حتی با حذف اطلاعات دستگاه نمی‌توانند ویژگی ردیابی جغرافیایی را از کار بیندازند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان

در صورتی که یک دستگاه سرقتی توسط صاحب آن قفل شده باشد، این اتفاق به‌صورت واضح در اولین صفحه دستگاه موسوم به صفحه Hello نمایش داده می‌شود تا اشتباها یک دستگاه سرقتی را خریداری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - نکنید.

اپل دیشب در WWDC 2021 از iOS 15 با قابلیت‌های جدید و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - جذاب آن رونمایی کرد. iOS 15 دارای قابلیت‌هایی در زمینه فیس‌تایم، Messages، نوتیفیکیشن‌ها و حریم خصوصی است. این شرکت همچنین از iPadOS 15 و watchOS 8 پرده برداشت که همگی قرار است در فصل پاییز به‌صورت عمومی منتشر شوند. نسخه جدید watchOS دو اپ Breath و Mindfulness را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - با هم ادغام کرده و از حالت‌های ورزشی جدیدی پشتیبانی می‌کند.

کوپرتینویی‌ها دیشب از نسخه جدید مک او اس موسوم به «مانتری» هم رونمایی کردند. این نسخه می‌تواند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - ماوس - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - و کیبورد خود را با دستگاه‌های دیگری از جمله آیپدها به اشتراک بگذارد. مک او اس ۱۲ همچنین دارای ویژگی دیگری به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - نام Shortcuts خواهد بود که برای خودکارسازی عملکردهای سیستم کاربرد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اصفهان استان اصفهان - دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone