🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42740.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هدست واقعیت ترکیبی ایسوس، 535 دلار قیمت خواهد داشت

ایسوس که یکی از شرکای مایکروسافت در پروژه هدست های واقعیت ترکیبی ویندوز به حساب می آید، قصد دارد هدست جدید خود را در هفته IFA به دست توسعه دهندگان برساند. از منظر طراحی، هدست ...

ایسوس که یکی از شرکای مایکروسافت در پروژه هدست های واقعیت ترکیبی ویندوز به حساب می آید، قصد دارد هدست جدید خود را در هفته IFA به دست توسعه دهندگان برساند. از منظر طراحی، هدست واقعیت ترکیبی ایسوس تفاوتی با سایر هدست های ویندوز ندارد و این کمپانی، وعده پشتیبانی از آزادی عمل شش درجه ای، بدون نیاز به سنسورهای خارجی را داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

هدست ایسوس، وزنی کمتر از نیم کیلو دارد و از این جهت، یکی از سبک وزن ترین هدست های واقعیت مجازی بازار به حساب می آید. ضمناً نمایشگر این هدست، قادر به نمایش رزولوشن 3K است.

ایسوس برای عرضه مدل نهایی هدست واقعیت ترکیبی خود تا اواخر سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - میلادی برنامه ریزی کرده و بنابر اعلام رسمی کمپانی، هدست قیمتی معادل 535 دلار خواهد داشت که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به مراتب از هدست 350 دلاری دِل گران تر به حساب می آید. البته در صورتی که به دنبال تهیه هدست دل با دو کنترلر حرکتی باشید، باید هزینه ای 450 دلاری بپردازید و هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشخص نشده که ایسوس قصد دارد این کنترلرها را در باندل خود قرار دهد یا خیر.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone