🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29232.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ: به ماشین خودران اعتماد نمی‌کنم

به گزارش وب سایت سیاسی Axios، دونالد ترامپ ریاست جمهور ایالات متحده آمریکا علاقه‌ای به ماشین خودران ندارد و هرگز سوار چنین اتومبیلی نخواهد شد. به گزارش این وبسایت، ترامپ کلاً به کارآمدی ماشین‌های خوردان شک ...

به گزارش وب سایت سیاسی Axios، دونالد ترامپ ریاست جمهور ایالات متحده آمریکا علاقه‌ای به ماشین خودران ندارد و هرگز سوار چنین اتومبیلی نخواهد شد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان

به گزارش این وبسایت، ترامپ کلاً به کارآمدی ماشین‌های خوردان شک دارد و حتی موقعیت‌هایی را تصور می‌کند که این اتومبیل‌ها قادر نخواهند بود از پسشان بر بیایند.

او ایده‌ی استفاده از این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - ماشین‌ها را دیوانگی خوانده و مثال می‌زند اگر داخل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - ماشین خودران نشسته باشید و کنترل اتومبیل دیگری از دست راننده خارج شود، ماشین خودران نمی تواند این مسئله را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - پیش بینی کند و کاربر بخت برگشته هم قادر نخواهد بود کنترل ماشین را از دست کامپیوتر خارج کند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان

منبع دیگری گزارش داده که یکی از دوستان ترامپ از خرید تسلای جدیدش بسیار هیجان زده بود و نظر وی را در این باره پرسید. رئیس جمهور ایالات متحده در جواب او گفته بود:

«بله. این ماشین‌ها خیلی فوق - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - العاده‌اند اما من به ماشینی که توسط کامپیوتر هدایت شود اعتماد نمی‌کنم و هیچ وقت سوار یک ماشین خودران نخواهم شد.»

حتی گفته شده ترامپ در ملاقات با ایلان ماسک، از نظر خود درباره‌ی ماشین‌های خودران صحبت کرده. او به مدیر عامل تسلا گفته که علاقه‌‌ای به خریدن یا راندن ماشین‌های وی ندارد و راندن ماشین‌های معمولی را به استفاده از قابلیت اتوپایلوت تسلا ترجیح می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان

ترامپ یک عبارت عجیب نیز برای توصیف این ماشین‌های خودران بکار برده و به آنها لقب تله های مرگ غیر قابل کنترل داده است. البته حرف‌های ترامپ آنقدر هم عجیب و غریب نیست چرا که تا به حال ماشین‌های خودران تصادفات شدیدی را تجربه کرده‌اند.

پاسخ دندان شکن ایلان ماسک به ترامپ؛ تسلا ساخت چین می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - شود

برای مثال سیستم اتوپایلوت تسلا با اینکه به روز رسانی‌های زیادی برایش عرضه شده هنوز نتوانسته کارآمدی و ایمنی خود را ثابت کند. این سیستم چند وقت پیش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - رکورد شگفت انگیزی ثبت کرده و موفق شده بود هر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - 5.37 میلیون کیلومتر یک تصادف رقم بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone