تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44158.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

یکی از کامپیوترهای Apple I سالم با قیمت ارزان 355 هزار دلار به فروش رسید

مزایده های بزرگ همواره کلکیسون دارها را به سوی خود جذب کرده اند، مخصوصاً اگر در میان محصولات به حراج گذاشته شده یکی از شش کامپیوتر Apple I سالم موجود در جهان هم حضور داشته ...

مزایده های بزرگ همواره کلکیسون دارها را به سوی خود جذب کرده اند، مخصوصاً اگر در میان محصولات به حراج گذاشته - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده یکی از شش کامپیوتر Apple - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - I سالم موجود در جهان هم حضور داشته باشد. اما خبرها حاکی از آن هستند که این کامپیوتر با کمترین قیمت در میان همتایان خود به فروش رسیده است.

گفتنی است کامپیوتر Apple I مورد اشاره که در چهل سال پیش تولید شده است با قیمت 355 هزار دلار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فروخته شده. این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - درحالیست که نمونه های مشابه با آن پیشتر با قیمت های حدوداً 626 هزار، 664 هزار و 905 هزار دلار به فروش رسیده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اند.

این کامپیوتر با قیمت کمتری نسبت به همتایان خود به فروش رسیده است

باید گفت که Apple I نخستین کامپیوتر تولید شده توسط کمپانی اپل بوده که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سال 1976 در «باشگاه کامپیوتر هوم‌برو» معرفی شد. این محصول توسط استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل طراحی شده و با کمک استیو جابز تولید شد.

آنها در اول آوریل سال 1976 نخستین سری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از کامپیوترهای Apple I را در گاراژ استیو جابز مونتاژ کردند. لازم به ذکر است پنجاه عدد از کامپیوترهای تولید شده توسط «Byte Shop» (یکی از نخستین خرده فروشی های کامپیوتر شخصی) و با قیمت 500 دلار خریداری شد و سپس با برچسب قیمت 666.66 دلار به فروش رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone