تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44157.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تمایل استیو جابز به تعبیه دکمه فیزیکی Back در آیفون؛ تصمیمی که به نتیجه نرسید

استیو جابز فردی بود که دقیقاً می دانست چه می خواهد و تا وقتی که به هدفش نمی رسید، دست از سر طراحان اپل بر نمی داشت. با این حال اخیراً کتابی در مورد تاریخچه ...

استیو جابز فردی بود که دقیقاً می دانست چه می خواهد و تا وقتی که به هدفش نمی رسید، دست از سر طراحان اپل بر نمی داشت. با این حال اخیراً کتابی در مورد تاریخچه آیفون منتشر شده که یک نمونه خلاف - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این موضوع را نشان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می دهد.

در کتاب «تاریخچه پنهان آیفون» نوشته «برایان مرچنت» آمده است که استیو جابز یک دکمه فیزیکی بازگشت (back) را هم برای آیفون در نظر گرفته بود، اما اعضای تیم - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طراحی با استدلال های مناسب توانستند او را قانع کنند تا از رأی خود برگشته و فقط به همان دکمه هوم اکتفا نماید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مرچنت در این کتاب که اخیراً - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توجه زیادی را در رسانه ها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به خود جلب کرده، می نویسد:

موبایل لمسی که از ابتدا قرار بود تماماً نمایشگر باشد، حداقل به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک دکمه فیزیکی هم نیاز داشت. امروز دکمه هوم را به خوبی می شناسیم، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما استیو جابز دو دکمه می خواست؛ او تصور می کرد برای پیمایش در سیستم عامل، دکمه بازگشت هم لازم است. «چودری» [یکی از اعضای تیم طراحی اپل] در مخالفت با این ایده، بحث اعتماد و قابلیت پیش بینی را مطرح کرد: دکمه ای که همیشه یک کار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را انجام دهد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

چودری اینگونه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استدلال می کرد که مشکل اکثر موبایل ها، پنهان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بودن قابلیت ها و ویژگی ها در منوهای تودرتو است - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و این وضعیت، کاربر را گیج می کند. به عقیده او تعبیه دکمه بازگشت باعث بغرنج تر شدن ماجرا خواهد شد. او در نهایت توانست استیو جابز را قانع کند تا آیفون را فقط با یک دکمه طراحی نمایند.

اینجا بود که تاریخ شکل گرفت، هم آیفون با دکمه آشنای هوم طراحی شد، و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم استیو جابز از تصمیم خود برگشت و به حرف دیگران گوش کرد. البته موبایل های اندرویدی روش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - متفاوتی در پیش گرفتند و اکثراً با سه دکمه عرضه می گردند، اما سادگی طراحی آیفون همیشه به عنوان وجه تمایز آن مطرح بوده است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنیست طبق شواهد موجود، از جمله طرح ارائه شده توسط شرکت سازنده لوازم جانبی MobileFun، اپل قصد دارد همین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک دکمه را هم از آیفون 8 حذف کند و موبایلی کاملاً بدون حاشیه در اطراف نمایشگر را عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone