تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44159.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالاً در چهارم شهریور ماه گلکسی نوت 8 را معرفی می کند

پیشتر انتظار می رفت سامسونگ از تازه ترین نسل موبایل های گلکسی نوت در نمایشگاه IFA برلین پرده برداری کند. با این حال امروز گزارش تازه ای از منبع خبری Naver واقع در کره جنوبی ...

پیشتر انتظار می رفت سامسونگ از تازه ترین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسل موبایل های گلکسی نوت در نمایشگاه IFA برلین پرده برداری کند. با این حال امروز گزارش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تازه ای از منبع خبری Naver واقع در کره جنوبی منتشر شده که نشان می دهد پرچمدار آتی سامسونگ در تاریخ چهارم شهریور ماه و طی رویدادی در نیویورک رونمایی شود.

گفتنی است تاریخ عنوان شده برای معرفی گلکسی نوت 8 تقریباً یک ماه زودتر از زمان رونمایی گلکسی نوت 7 در سال گذشته خواهد بود.

لازم است اشاره شود که با استناد بر شایعات منتشر شده، کمپانی کره ای پیشتر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در نظر داشته تا گلکسی نوت 8 را در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اواسط شهریور و در برلین به نمایش عموم در آورد اما عرضه آیفون های جدید در همان ماه، سامسونگ را بر آن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشت تا تقریباً یک هفته زودتر از موعد پیشین، پرچمدار تازه خود را معرفی کند.

همچنین در گزارش مذکور قید شده که گلکسی نوت 8 به نمایشگر بی انتهایی 6.3 اینچی، قلم S Pen بهبود یافته، دوربین دوگانه، بیکسبی و حسگر تشخیص اثر انگشت واقع در وسط پنل پشتی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجهز خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماه دیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone