🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44162.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا محصولات دیجیتالی جدیدی را برای پایش سلامت کاربران معرفی کرد

اواخر سال 1395 خواندید که نوکیا قصد دارد محصولات شرکت ویتینگز (Withings) را با برند خودش عرضه کند. امروز این روند تغییر برند تکمیل شده و با گجت های جدیدی از سوی این کمپانی روبرو ...

اواخر سال 1395 خواندید که نوکیا قصد دارد محصولات شرکت ویتینگز (Withings) را با - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برند خودش عرضه کند. امروز این روند تغییر برند تکمیل شده و با گجت های جدیدی از سوی این کمپانی روبرو هستیم.

یکی از این دو محصول، ترازوی هوشمند Nokia Body است که به قیمت 60 دلار به فروش می رسد، در حالی که محصول مشابه ویتینگز یعنی Withings Body به +Body تغییر نام داده است. ترازوی Body Cardio نیز با برند نوکیا همچنان به فروش خواهد رسید. نوکیا همچنین +BPM را به عنوان نسخه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پریمیوم دستگاه سنجش فشار خون ویتینگز معرفی کرده که 130 دلار قیمت دارد.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

دستگاه های دیگر ویتینگز که برند نوکیا را پذیرفته اند، شامل گجت پایشگر فعالیت و خواب Go، ابزار سنجش کیفیت هوای Home، و دماسنج طبی هوشمند Thermo هستند. نوکیا همچنین اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Health Mate ویتینگز را به طور کامل متحول ساخته. این اپ به جمع آوری اطلاعات از دستگاه های مرتبط پرداخته و داده های مربوط به وزن، فعالیت جسمانی، خواب و فشار خون کاربر را تجزیه و تحلیل می نماید.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

حال در این اپلیکیشن شاهد بهبود رابط کاربری، برنامه هشت هفته ای برای ارتقاء سلامت، ارائه محتوای اختصاصی برای هر فرد و پنج برنامه جدید - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به نام های Sleep Smarter / - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - Better Body / Pregnancy Tracker / Healthier Heart / Leaderboard هستیم.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

گفتنیست برخی از دستگاه های فوق همین حالا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از سبد محصولات ویتینگز حذف شده و مابقی نیز به زودی به سرنوشتی مشابه دچار خواهند شد. به عنوان مثال ساعت هوشمند Steel HR از پاییز سال جاری وارد مجموعه گجت های نوکیا می - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شود. از این به بعد محصولات سلامتی نوکیا - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را می توان از این لینک خریداری کرد، ضمن اینکه برخی از آیتم ها از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر از جمله آمازون - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone