تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10496.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: موفقیت ما در گرو حل مشکلات مردم با خدمات فناورانه است

وزیر ارتباطات با بیان این که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی معضل اشتغال را می‌توان با راهکارهای فناورانه حل کرد، موفقیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در گرو گره‌گشایی از مشکلات مردم ...

وزیر ارتباطات با بیان این که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی معضل اشتغال را می‌توان با راهکارهای فناورانه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - حل کرد، موفقیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در گرو گره‌گشایی از مشکلات مردم با خدمات فناورانه پایه ارائه‌شده دانست.

«عیسی زارع‌پور» با حضور در جمع هیئت عامل، مدیران و معاونان سازمان فناوری اطلاعات، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - با تاکید بر اهمیت فناوری اطلاعات گفت:

«این روزها اهمیت فناوری اطلاعات بر کسی پوشیده نیست چراکه در حال حاضر همه شئون زندگی روزمره مردم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - به این حوزه گره‌ خورده است. در دولت سیزدهم این اعتقاد وجود دارد که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - معضل اشتغال را با راهکارهای فناورانه می‌توان حل کرد. بر همین اساس در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - دوره جدید، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگاه رفیعی پیدا کرده و به‌نوعی اکنون ما پذیرفته‌ایم که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - راهبر این حوزه شناخته شویم.»

زارع پور با بیان این که در دولت سیزدهم نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بالطبع سازمان فناوری اطلاعات خیلی پررنگ است تاکید کرد بایستی خود را متناسب با این نقش، آماده کنیم: «موفقیت ما زمانی رقم می‌خورد که خدمات فناورانه پایه ارائه‌شده به مردم بتواند گره‌ای از مشکلات آن‌ها را باز کند. همه ما باید تلاش کنیم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به این نقطه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - برسد که تبدیل به پیشران خدمات‌رسانی فناورانه شود.»

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان

وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت بازنگری در ماموریت‌های سازمان فناوری اطلاعات در دوره جدید، اظهار داشت در این دوره که ماموریت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکمیل شبکه ملی اطلاعات است، حتما - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - باید توجه کرد که برای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - سازمان فناوری اطلاعات در این طرح کلان ملی جایگاه ویژه در نظر گرفته شود.

وزیر ارتباطات اعتقاد دارد سازمان فناوری اطلاعات بازوی اصلی در لایه‌های غیر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - زیرساختی شبکه ملی اطلاعات است: «سازمان فناوری اطلاعات باید متولی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مینودشت استان گلستان - -نه لزوما متصدی- بسیاری از اقدامات در حوزه غیر زیرساختی شبکه ملی اطلاعات باشد.»

در ابتدای این دیدار، «محسن نادری منش»، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات ایران، گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه‌های سازمان ارائه کرد و در ادامه اعضای هیئت‌مدیره و معاونان گزارش مجموعه تحت راهبری خود را ارائه کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone