تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10497.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل ظاهرا روی توسعه دومین گوشی تاشو پیکسل فولد کار می‌کند

منبعی آگاه می‌گوید پیکسل فولد تا پیش از انتهای سال از راه می‌رسد. از سوی دیگر، اندروید ۱۲.۱ دارای اشارات جدیدی است که احتمالا به دومین موبایل تاشوی پیکسل با اسم مستعار «Jumboack» اشاره می‌کند. ...

منبعی آگاه می‌گوید پیکسل فولد تا پیش از انتهای سال از راه می‌رسد. از سوی دیگر، اندروید ۱۲.۱ دارای اشارات جدیدی است که احتمالا به دومین موبایل تاشوی پیکسل با اسم مستعار «Jumboack» اشاره می‌کند.

اندروید ۱۲.۱ احتمالا پس از اندروید ۱۲ به بازار می‌آید و حاوی اطلاعات و قابلیت‌های جالبی برای گوشی‌های تاشو است. در این نسخه اشاراتی به یک تلفن هوشمند تاشو دیده شده که اسم رمز آن Jumbojack است. پیش‌تر در گزارش‌ها دیده بودیم که از پیکسل فولد با نام رمز Passport یاد می‌شود، در نتیجه Jumbojack می‌تواند دومین موبایل تاشوی گوگل باشد.

البته این احتمال مطرح است که Jumbojack فقط دستگاهی برای آزمایش باشد و در استفاده‌های داخلی گوگل به کار گرفته شود. با این حال، به نظر می‌رسد که گوگل به‌طور خاص از «جامبوجک» به عنوان یک دستگاه پیکسلی نام برده و همین موضوع امیدواری ما برای عرضه آن را افزایش می‌دهد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان

در برخی گمانه‌زنی‌ها - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - گفته شده جامبوجک دستگاهی برای آزمایش حالت‌های مختلف گوشی‌های تاشو از جمله حالت باز، نیمه باز و غیره است. پیش‌تر در مطلبی به شما گفته - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - بودیم که گوگل در اندروید ۱۲ روی انیمیشن‌هایی برای همین منظور کار می‌کند. منبع گزارش امروز می‌گوید گوشی تاشوی پیکسل دو نمایشگر خواهد داشت: یکی که در داخل قرار می‌گیرد و تا زده می‌شود و پنل دیگری با اندازه کوچک‌تر که در بخش بیرونی دستگاه قرار می‌گیرد.

در سوی دیگر، منبع معتبر بازار موبایل با نام «ایوان بلس» اعلام کرده که از یک مرجع معتبر شنیده نسل اول پیکسل فولد تا پیش از پایان سال میلادی از راه می‌رسد. گوگل بیش از دو سال است که روی این دستگاه کار می‌کند و باید منتظر باشیم تا ببینیم نتیجه این تلاش‌ها چه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - خواهد بود.

اولین موبایل تاشوی گوگل با اسم رمز «پاسپورت» احتمالا نمایشگر ۷.۶ اینچی با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - شیشه فوق باریک خواهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - داشت. با این حساب، شاید «جامبوجک» محصولی شبیه گلکسی زد فلیپ ۳ باشد که طراحی صدفی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone