تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10492.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل غیرفعال کردن تغییر خودکار به دوربین اولترا واید برای عکاسی ماکرو را در آیفون ۱۳ پرو ممکن می‌کند

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با دوربین قدرتمندی معرفی شدند و مدل‌‎های پرو از عکاسی ماکرو پشتیبانی می‌کنند. حالا طبق بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شده هنگامی که با آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس به سوژه ...

گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران - ۱۳ با دوربین قدرتمندی معرفی شدند و مدل‌‎های پرو از عکاسی ماکرو - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران - پشتیبانی می‌کنند. حالا طبق بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شده هنگامی که با آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس به سوژه خیلی نزدیک می‌شوید، دوربین از واید به اولترا واید سوییچ می‌کند. حالا اپل گفته با ارائه آپدیتی در آینده، از چنین کاری جلوگیری خواهد کرد.

طبق بررسی وب‌سایت «Input Mag»، عکاسی ماکرو - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران - در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ باعث می‌شود زمانی که فاصله سوژه تا دوربین از ۱۴ سانتی‌متر کمتر می‌شود، دوربین به طور خودکار از لنز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران - واید به لنز اولترا واید سوییچ کند. در این حالت منظره‌یاب همچنان روی حالت 1x قرار دارد، اما دوربین برای فوکوس خودکار از لنز اولترا واید استفاده می‌کند.

پس از انتقادها، اپل حالا به این موضوع واکنش نشان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران - داده و گفته تعویض خودکار دوربین به منظور کمک به کاربران برای ثبت بهتر جزئیات از نمای نزدیک رخ می‌دهد. همچنین اعلام کرده پاییز امسال طی یک به‌روزرسانی امکان غیرفعال کردن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران - تغییر خودکار به لنز اولترا واید را به آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس اضافه می‌کند. این موضوع برای فیلمبرداری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران - و عکاسی صادق است.

با وجودی که اپل از انتشار چنین بروزرسانی خبر داده، ظاهرا همین حالا هم می‌توان از روش دیگری برای جلوگیری از این موضوع در فیلمبرداری استفاده کرد. در بخش Settings - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بابل استان مازندران - > Camera با گزینه «Lock Camera» در حین فیلم‌برداری می‌توان سوییچ خودکار را غیرفعال کرد، البته در حین عکاسی چنین قابلیتی در دسترس نیست و کاربران باید منتظر آپدیت اپل بمانند.

دوربین‌های سری آیفون ۱۳ به قابلیت‌های زیادی مجهز شده‌اند که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها، حالت سینمایی است. اپل چند روز پیش ویدیویی از بررسی این خانواده از گوشی‌هایش منتشر کرد که در کنار ویژگی‌های جدید دوربین، تفاوت‌های این دستگاه‌ها را هم به نمایش می‌گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone