تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10494.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی صنعت برق: استخراج کنندگان مجاز رمزارز از ابتدای مهر می‌توانند دوباره فعالیت کنند

سخنگوی صنعت برق اعلام کرد استخراج کنندگان مجاز رمزارز که به دستور رییس‌جمهوری وقت فعالیت خود را به دلیل افزایش مصرف بخش خانگی متوقف کرده بودند، از ابتدای مهرماه می‌توانند فعالیت خود را از سر ...

سخنگوی صنعت برق اعلام کرد استخراج کنندگان مجاز رمزارز که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان - به دستور رییس‌جمهوری وقت فعالیت خود را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان - به دلیل افزایش مصرف بخش خانگی متوقف کرده بودند، از ابتدای مهرماه می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

مراکز مجاز استخراج رمز ارز در ایام پیک تابستان برای همراهی با صنعت برق و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان - بر اساس دستور رییس جمهوری وقت فعالیت‌های خود را به حالت تعطیل در آورده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان - بودند تا صنعت برق بتواند برق مورد نیاز سایر بخش‌ها را تامین کند. اما اکنون و با کاهش دمای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان - هوا که منجر به کاهش مصرف شده است، با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان - اعلام «مصطفی رجبی مشهدی» مراکز مجاز که غیر فعال شده بودند خواهند توانست از ابتدای مهرماه فعالیت عادی خود را از سر گیرند.

به گفته وی صنعت برق تلاش خواهد کرد 250 مگاوات برق مورد نیاز این مراکز را تامین کند تا آنها بتوانند برنامه‌های خود را دنبال کنند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان

سخنگوی صنعت برق در عین حال از تداوم برخورد با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز خبر داد و گفت:

«برخورد با این نوع مراکز از دستور کار خارج نخواهد شد. این نوع مراکز در صورت شناسایی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته و دستگاه‌های آنان جمع آوری شده و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان - تا تعیین تکلیف نهایی باقی خواهند ماند. پرونده این مراکز به قوه قضائیه داده می‌شود تا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان - در آنجا درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شود.»

به گفته رجبی مشهدی تاکنون و از ابتدای طرح برخورد با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، 218 هزار دستگاه کشف و جمع‌آوری شده که میزان مصرف آنها معادل یک نیروگاه هزار مگاواتی است.

استخراج رمزارزها در ایران طی سال‌های گذشته با چالش‌های زیادی رو به رو بوده است اما به نظر می‌رسد با توجه به گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس درباره این صنعت، به زودی شاهد ساماندهی استخراج رمزارزها و مبادلات آن در کشور خواهیم بود. موضوعی که می‌تواند روی صنعت برق و اقتصاد کشور تاثیرگذار باشد.

- تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بیجار استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر تعمیرچی طرفای کوی فرهنگیان بیجار سرویس میده
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر بیجار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone