تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20719.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک از راه اندازی آسان اینترنت ماهواره‌ای استارلینک می‌گوید

ظاهراً راه اندازی اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای شرکت اسپیس اکس موسوم به «استارلینک» چندان سخت نیست و آن طور که ایلان ماسک می‌گوید کاربران برای وصل شدن به ماهواره‌ها فقط باید دیش و پایه آن را در ...

ظاهراً راه اندازی اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای شرکت اسپیس اکس موسوم به «استارلینک» چندان سخت نیست و آن طور که ایلان ماسک می‌گوید کاربران برای وصل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شدن به ماهواره‌ها فقط باید دیش و پایه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن را در فضای باز قرار دهند.

ایلان ماسک روز سه شنبه در پاسخ به توییت یکی از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربران که تصاویر گیرنده‌ پروژه استارلینک را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ارسال کرده بود، از راحتی نصب و راه اندازی این سیستم خبر داد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود اینترنت ماهواره‌ای استارلینک از اواخر سال جاری میلادی در مناطق شمالی ایالات متحده و کانادا ارائه خواهد شد.

ماسک در توییت خود نوشت: «گیرنده استارلینک موتورهایی دارد که برای قرارگیری در بهترین زاویه آن را تنظیم می‌کنند. نیازی به نصاب متخصص نیست. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فقط - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کافیست آن را به برق وصل کنید و در جایی مشرف به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آسمان صاف قرار دهید. می‌توانید آن را در باغچه، پشت بام، میز و هر جایی که دیدی وسیع به آسمان دارد قرار دهید.»

تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

کاربران به دیش و پایه اینترنت استارلینک لقب «بشقاب پرنده روی میله» (UFO-on-a-stick) را داده‌اند که با توجه به خصوصیات ظاهری آن چندان تعجب برانگیز نیست. اندازه دیش این گیرنده کوچکتر از بسیاری از دیش‌های ماهواره‌ای است که برای بهره برداری به نصاب متخصص و تنظیمات وقت گیر نیاز دارند.

اسپیس اکس تاکنون بیش از ۵۰۰ ماهواره استارلینک را در مدار زمین قرار داده و قصد دارد در نهایت با ارسال ده‌ها هزار ماهواره کوچک به فضا دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای تمام ساکنین کره زمین فراهم کند.

البته راه اندازی پروژه استارلینک بدون حاشیه نبوده و منجمان به دلیل آلودگی نوری ماهواره‌های این پروژه و اختلال در رصد آسمان از اسپیس اکس انتقاد کرده‌اند. اسپیس اکس برای حل این مشکل قرار است ماهواره‌های بعدی را به سایبان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مجهز کرده و انعکاس آن‌ها را کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی منطقه کوب برق تبرییز بناب اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در کوب برق تبرییز شهر بناب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone