تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10374.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تسلا بخاطر رفتار نژادپرستانه باید ۱۳۷ میلیون دلار به کارمند سابقش غرامت بپردازد

به گزارش «نیویورک تایمز»، یک قاضی دستور داده تسلا مبلغ ۱۳۷ میلیون دلار غرامت به یکی از کارمندان سیاه‌پوست سابق خود بپردازد. این فرد تسلا را به تبعیض و سوءاستفاده نژادی در کارخانه خود در ...

به گزارش «نیویورک تایمز»، یک قاضی دستور داده تسلا مبلغ ۱۳۷ میلیون دلار غرامت به یکی از کارمندان سیاه‌پوست سابق خود بپردازد. این فرد تسلا را به تبعیض و سوءاستفاده نژادی در کارخانه خود در فریمانت، کالیفرنیا متهم کرده است.

در این دادخواست، «اوون دیاز» که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به عنوان کارمند قراردادی در تسلا مشغول فعالیت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - بوده، ادعا کرده با تبعیض‌های دوران «جیم کرو» روبه‌رو شده، که در آن اهانت‌های نژادی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - وجود داشته است . او ادعا می‌کند که کارکنان تسلا نقاشی‌هایی از «سواستیکا» (علامت صلیب شکسته)، نقاشی‌های نژادپرستانه و کارتون‌های توهین‌آمیز در اطراف کارخانه قرار داده‌اند و سرپرستان از این مسئله غافل بوده‌اند.

هیئت منصفه به دیاز ۶.۹ میلیون دلار به عنوان تنش احساسی اهدا کرد و ۱۳۰ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - میلیون دلار مجازات تسلا تعیین شد. وکیل دیاز می‌گوید:

«زمانی که یکی از ثروتمندترین شرکت‌های آمریکایی بخاطر شرایط ناخوشایند برای افراد سیاه‌پوست در کارخانه خود مورد قضاوت می‌گیرد، شرایط خوشایندی است.»

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان
اوون دیاز

دیاز به نیویورک تایمز گفته: «چهار سال طول کشید تا به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - این نقطه رسیدیم. انگار وزن زیادی از روی دوشم برداشته شده است.»

تسلا در پاسخ به این حکم، ادعاهای مطرح شده را در پست وبلاگی که توسط «والری کپرز ورکمن»، معاون منابع انسانی این شرکت نوشته شده، کم اهمیت جلوه داد. او در این پست نوشت:

«علاوه بر آقای دیاز، سه شاهد دیگر که همگی از کارکنان غیرقراردادی تسلا بودند، در محاکمه شهادت دادند که در کارخانه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - فریمانت ناسازگاری‌های نژادپرستانه شنیده می‌شود. در حالی که تمام آن‌ها موافق بودند که استفاده از برخی کلمات در محل کار مناسب نیست، اما عقیده دارند که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - این شیوه گفتار به صورت دوستانه و معمولا توسط همکاران آفریقایی-آمریکایی استفاده می‌شود.»

با این وجود، تسلا به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - شکایات آقای دیاز پاسخ می‌دهد و دو پیمانکار خود را اخراج و دیگری را تعلیق می‌کند. همچنین به گفته تسلا، این شرکت در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بدون نقص نبوده، اما تاکنون راه طولانی را طی کرده‌ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone