تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10375.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سرویس مدیریت پسورد «لست پس» هم به تحریم کنندگان کاربران ایرانی پیوست

سرویس پسورد منیجر (مدیریت پسوردها) LastPass که از سرویس‌های محبوب این نوع خدمات محسوب می‌شود کاربران ایرانی را تحریم کرده و اکانت‌های آنها را مسدود می‌کند. گزارش کاربران در شبکه‌های اجتماعی و تصویر اسکرین شاتی ...

سرویس پسورد منیجر (مدیریت پسوردها) LastPass که از سرویس‌های محبوب این نوع خدمات محسوب می‌شود کاربران ایرانی را تحریم کرده و اکانت‌های آنها را مسدود می‌کند.

گزارش کاربران در شبکه‌های اجتماعی و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - تصویر اسکرین شاتی که از ایمیل دریافتی از سوی این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - سرویس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - در شبکه‌های مجازی منتشر شده نشان می‌دهد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - که این پلتفرم کاربران - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - ایرانی را تحریم کرده است. در متن نامه‌ای که تصویر آن منتشر شده این سرویس تایید کرده که بخاطر لاگین شدن از یک کشور - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - مورد تحریم، اکانت‌ها را بلاک کرده و همچنین تاکید داشته که امکان دوباره اکتیو شدن اکانت‌ها وجود ندارد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان

بسیاری از کاربران برنامه‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - جایگزینی مانند Bitwarden را به دیگران توصیه کردند و به دیگر کاربران توصیه کردند که اطلاعات خود را از این سرویس استخراج کنند تا به مشکل برنخورند.

سرویس‌های آنلاین متعددی در سالهای اخیر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - به تحریم کاربران ایرانی دست زده‌اند و به نظر نمی‌رسد که Lastpass آخرین آنها باشد. کارشناسان و فعالین حوزه فناوری بر این باور هستند که این تحریم‌های فناورانه می‌تواند آسیب‌های جدی به افراد و یا کسب و کارها وارد کند و از آنجایی که برخی از آنها به طور ناگهانی رخ می‌دهند، در برخی مواقع جبران ناپذیر خواهند بود.

LastPass برنامه مدیریت رمز عبور است - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - که تمام آنچه کاربران برای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - تولید، نگه‌داری و استفاده از رمزهای خود به آن نیاز دارید را یکجا در خود دارد. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تمام پسوردهای خود را روی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - مرورگر، موبایل و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - سیستم عامل مدیریت کند. نرم افزار LastPass علاوه بر اندروید و iOS از ویندوزهای ویستا به بعد، لینوکس، مکینتاش، گوگل کروم، مایکروسافت Edge، فایرفاکس، اپرا، اپل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - سافاری و Maxthon نیز پشتیبانی می کند. همین قابلیت پشتیبانی روی محبوبترین سیستم عامل‌ها و مرورگرهای وب است که تا این حد اپلیکیشن LastPass - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هرسین استان کردستان - را در بین کاربران جا انداخته بود و هرچند به نظر می‌رسد کارکرد آن برای کاربران ایرانی دیگر وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone