تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42390.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با مدل چینی، کپی برداری شده و ارزان قیمت گلکسی نوت 8 آشنا شوید

کمپانی چینی Umidigi به تازگی از موبایلی تحت عنوان UMIDIGI S2 Pro رونمایی کرده که به گفته سازندگانش، نخستین موبایل تمام نمایشگر با عمر باتری دو روزه است. این موبایل تازه، مشخصات سخت افزاری بسیار ...

کمپانی چینی Umidigi به تازگی از موبایلی تحت عنوان UMIDIGI S2 Pro رونمایی کرده که به گفته سازندگانش، نخستین موبایل تمام نمایشگر با عمر باتری دو روزه است. این موبایل تازه، مشخصات سخت افزاری بسیار تحسین برانگیزی در خود جای داده و به چیپست Helio P25 با هشت هسته Cortex A53 و فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز مجهز شده و از دیگر مشخصات مهم آن می توان به 6 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 و 64 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اشاره کرد.

نمایشگر 5.99 اینچی دستگاه، رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را به نمایش می آورد و حاشیه بسیار کمی دارد؛ در واقع به گفته Umidigi، نمایشگر 90 درصد از پنل جلویی را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اشغال کرده و از این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جهت، شباهت زیادی به گلکسی نوت 8 سامسونگ یافته است. از دیگر نکات مربوط به نمایشگر نیز می توان به نسبت ابعاد 18:9 آن اشاره کرد که دیگر دارد تبدیل به نُرمی تازه در میان موبایل ها هوشمند تبدیل می شود و پیشتر مشابه اش را در موبایل های جی 6 و V30 ال جی یا کهکشانی های سامسونگ دیده ایم.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

از منظر طراحی، UMIDIGI S2 Pro از بدنه یکپارچه تمام فلزی بهره می برد و در دو رنگ مشکی با قرمز به دست مشتریان خواهد رسید. گفتنی است که Umidigi مشغول آماده سازی مدلی مخصوص با رنگ نقره ای جیوه ای نیز هست که البته هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

دوربین پشتی UMIDIGI S2 Pro دوگانه بوده و به سنسورهای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - IMX258 سونی مجهز شده است. این دو سنسور 13 مگاپیکسلی، قادر به ثبت تصاویری عریض بوده و به کمک گشودگی دهانه لنز f/2.0، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - افکت های طبیعی عمق میدان را روی تصاویر اعمال می کند. گفته می شود دستگاه از قابلیت های پیشرفته فوکوس خودکار نیز بهره مند بوده و بهترین فوکوس را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در هر سطح از زوم می یابد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

Umidigi در حال حاضر پیش فروش موبایل تازه خود را آغاز کرده که قرار است تا دو هفته دیگر به دست مشتریان برسد. همانطور که گفته شد، دستگاه در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دو رنگ به بازار می آید و برای دستیابی به چنین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشخصات سخت افزاری قابل توجهی و نیز موبایلی که حداقل از جلو شباهت بسیاری به نوت 8 دارد لازم است مبلغ 269 دلار را بپردازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone