🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39433.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پیشرفتی بزرگ در هوش مصنوعی؛ ربات انسان نمای «سوفیا» اولین گام هایش را برداشت

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می کنید، بعید است نام «سوفیا» به گوش تان نخورده باشد؛ ربات پیشرفته ای که دقیقا مثل یک انسان حرف می زند، فکر می کند و احساس دارد و چندی ...

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می کنید، بعید است نام «سوفیا» به گوش تان نخورده باشد؛ ربات پیشرفته ای که دقیقا مثل یک انسان حرف می زند، فکر می کند و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - احساس دارد و چندی پیش نیز با دریافت حق شهروندی از کشور عربستان سعودی، تاریخ ساز شد.

حالا و در نمایشگاه CES، شرکت سازنده این ربات یعنی Hanson Robotics از پیشرفت بزرگی در آن رونمایی کرده است: این ربات حالا به یک جفت پا مجهز شده و می تواند مثل یک انسان روی زمین قدم بردارد.

پاهای این ربات توسط شرکت DRC-HUBO طراحی شده که در سال 2015 موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات روبوتیک DARPA شدند. به گفته شرکت سازنده، سوفیا با پاهای جدیدش می تواند با سرعتی در حدود یک کیلومتر در ساعت راه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برود.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

شرکت هنسون روبوتیکس امیدوار است که با این تغییر، سوفیا بتواند در آینده برای اهدافی مثل کمک به عملیات پزشکی و کار در کارخانجات به کمک نیروهای انسانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیاید. دیوید هنسون، مدیر عامل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این شرکت در مورد سوفیا می گوید: «ما او را به چشم یک نوزاد نگاه می کنیم، او واقعا یک کودک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است».

به اعتقاد هنسون، سوفیا «نیمی ماشین و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیمی کودک است، اما در عین حال تمام مهارت های ادراکی و دایره لغات یک انسان بالغ را دارد».

این روزها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صحبت و تعامل با هوش های مصنوعی به لطف دستیارهای هوشمندی مثل گوگل اسیستنت و الکسای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آمازون - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روز به روز رایج تر می شود، اما سوفیا با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این دستیارها تفاوتی اساسی دارد چرا که بخشی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از حرف هایش از پیش نوشته شده و فقط بعضی از آن ها توسط هوش مصنوعی کنترل می شود.

شکی نیست که سوفیا حالا با توانایی حرکت کردن، می تواند زمینه ساز پیشرفت های بسیار بزرگی در حوزه هوش مصنوعی و صنایع روباتیک در آینده باشد.

در انتها شما را به تماشای ویدیوی اولین گام های ربات سوفیا دعوت می کنیم:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone