تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41524.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تستی متفاوت از مقاومت آیفون 6 اس در مقابل ضربه پتک [تماشا کنید]

یکی از موادی که در سال های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده و به موضوع آزمایش و البته سرگرمی بسیاری از دانشجویان و حتی دانش آموزان دنیا تبدیل شده، «Oobleck» است که ...

یکی از موادی که در سال های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده و به موضوع آزمایش و البته سرگرمی بسیاری از دانشجویان و حتی دانش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آموزان دنیا تبدیل شده، «Oobleck» است که به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سادگی از ترکیب آب و نشاسته ذرت (با نسبت یک به دو) به دست می آید.

سیالات غیر نیوتونی گرانروی ثابتی ندارند

دلیل جذابیت ماده مذکور، خواص فیزیکی جالب آن است چرا که اوبلک در واقع یک سیال غیر نیوتونی بوده و در شرایط مختلف ویسکوزیته (گرانروی) متفاوتی خواهد داشت. این ماده در حالت عادی رفتاری مانند سایر مایعات دارد اما در مقابل ضربه و تنش های ناگهانی خواصی مانند مواد جامد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داشته، و ضربات وارده را دفع می کند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

کانال یوتوبی «GizmoSlip» نیز با استفاده از این ماده آزمایش جالبی ترتیب داده؛ این کانال یک دستگاه آیفون 6 اس را در اوبلک فرو برده و با پتک به آن ضربه زده است که نتیجه این کار را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید:

جالب اینجاست که oobleck ضربه وارده را در خود پخش کرده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و ضرف شیشه ای حامل آن بر اثر زمین خوردن (و نه ضربه پتک) می شکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone