🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43890.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار بعدی شیائومی با اسم رمز Chiron و سخت افزاری قدرتمند در راه است

شنیده های جدید حاکی از آن است که کمپانی شیائومی خود را برای معرفی یک پرچمدار تازه با نام مستعار «Chiron» آماده می کند. محصولی که مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچ با نسبت تصویر ...

شنیده های جدید حاکی از آن است که کمپانی شیائومی خود را برای معرفی یک پرچمدار تازه با نام مستعار «Chiron» آماده می کند. محصولی که مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچ با نسبت تصویر 18:9 و ۸ گیگابایت رم خواهد بود.

Chiron نمایشگری بدون حاشیه خواهد داشت

این موبایل می تواند نسل بعدی سری Mi یعنی Mi 7 باشد، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گرچه موبایل های بالارده دیگری نیز در سبد محصولات این موبایل ساز چینی هست که مشخصات Chiron با آنها همخوانی دارد.

اگر حدس های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زده شده درست از آب دربیاید، احتمالاً شیائومی نمایشگر ۶ اینچ محصول خود را از کنسرسیوم «JDI» (ژاپن دیسپلی) تامین نماید. کمپانی مذکور مدتی قبل از یک نمایشگر جدید ۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ رونمایی کرده بود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقینمایشگر مورد بحث از تکنولوژی انحصاری «Full Active» برخوردار بوده و نسبت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تصویر آن برابر با 18:9 است. به کمک تکنولوژی Full Active می توان حاشیه های بالا و پایین نمایشگر را به اندازه حاشیه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دو طرف آن کاهش داد. نتیجه این قابلیت موبایلی خواهد بود که تقریباً تمام پنل جلویی آن را نمایشگر فرا گرفته باشد.

به نظر می رسد تب نمایشگرهایی با نسبت تصویر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 18:9 به سرعت در حال گسترش است. عرض کمتر این نمایشگرها در مقایسه با ارتفاع آنها، در کنار حاشیه کم نمایشگرهای امروزی این امکان را به تولید کننده ها می دهد که بدون فدا کردن ارگونومی کار با موبایل با یک دست، نمایشگرهای بزرگتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

شیائومی، Chiron را به رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد کرد تا در رقابت با محصول همسایگانی چون وان پلاس هیچ کم و کاستی نداشته باشد.

جز مشخصات نمایشگر و رم، هنوز هیچ چیزی در خصوص موبایل در دست توسعه شیائومی نمی دانیم، اما به طور قطع برای این اطلاعات نیز چندان منتظر نخواهیم ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone