🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15036.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات نمایشگر و چیپ گوشی پوکو M3 پرو 5G رسما اعلام شد

پوکو ۴ روز دیگر در مراسمی از جدیدترین گوشی 5G خود رونمایی می‌کند. این دستگاه که پوکو M3 پرو 5G نام دارد، از چیپ مدیاتک بهره می‌برد که حالا مدل این تراشه رسما اعلام شده ...

پوکو ۴ روز دیگر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - در مراسمی از جدیدترین گوشی 5G خود رونمایی می‌کند. این دستگاه که پوکو M3 پرو 5G نام دارد، از چیپ مدیاتک بهره می‌برد که حالا مدل این تراشه رسما اعلام شده است.

طبق اعلام رسمی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - پوکو، این دستگاه از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبان دوربین سلفی قرار می‌‌گیرد. رفرش ریت این پنل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - به ۹۰ هرتز می‌رسد که با استفاده از قابلیت «DynamicSwitch»، میزان آن را با توجه به محتوای در حال نمایش تنظیم می‌شود.

این دستگاه چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ خواهد داشت که همان تراشه مورد استفاده در گلکسی A22 5G خواهد بود. این تراشه که با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه پیدا کرده، از مودم 5G بهره می‌برد. با استفاده از این تراشه، پوکو M3 پرو 5G به اولین گوشی سری M پوکو با پشتیبانی از شبکه 5G تبدیل می‌شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان

رندرهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - این گوشی هوشمند از بدنه دو رنگ آن خبر می‌دهند. ماژول دوربین درون یک بخش مشکی رنگ قرار می‌گیرد که زیر آن لوگوی پوکو حک می‌شود. این دستگاه از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان عمودی بهره می‌برد که در کنار آن فلاش LED هم به چشم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - می‌خورد. این موبایل پوکو که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، در سه رنگ مشکی، زرد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - و آبی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

شایعات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - این دستگاه را همان ردمی نوت ۱۰ 5G با برند جدید می‌دانند که البته با توجه به مشخصاتی که اخیرا شیائومی اعلام کرده، می‌توان آن‌ها را درست دانست، البته همچنان تضمینی برای آن وجود ندارد.

ردمی نوت ۱۰ 5G - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز، چیپ دیمنسیتی ۷۰۰، ۴/۶ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین یک باتری ۵۰۰۰ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آبیک استان زنجان - میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلکش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
رفقا سایت ***** مایکروفر جی پلاس M347B شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone