🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24303.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

یخچال های ماژولار سامسونگ در IFA 2019 رونمایی شدند

سامسونگ امروز ضمن اعلام خبرهای خوب در رابطه با کالاهای الکترونیک و تلفن هوشمند تاشوی گلکسی فولد، اخبار خوشی هم برای دوستداران لوازم خانگی داشت و در جریان کنفرانس خبری ویژه خود که برای IFA ...

سامسونگ امروز ضمن اعلام خبرهای خوب در رابطه با کالاهای الکترونیک و تلفن هوشمند تاشوی گلکسی فولد، اخبار خوشی هم برای دوستداران لوازم خانگی داشت و در جریان کنفرانس خبری ویژه خود که برای IFA 2019 ترتیب داده بود از تازه ترین دستاوردهایش در این زمینه رونمایی کرد.

سری یخچال های جدید سامسونگ که قرار است با نام Bespoke وارد بازار اروپا شوند ساختاری ماژولار دارند و به شما امکان می دهند که قبل از خرید جنس بدنه، رنگ، ابعاد و پیکره بندی را بر حسب خواست و سلیقه خود تغییر دهید.

جالب است بدانید که حتی بعد از انتقال یخچال به منزل خود چنانچه تغییراتی در دکوراسیون آشپزخانه تان ایجاد کردید باز هم این امکان برایتان فراهم خواهد بود. یخچال های Bespoke در هشت اندازه، ۹ رنگ و سه جنس مختلف بدنه به بازار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - عرضه می شوند و هنوز حرفی از قیمت یا تاریخ عرضه آنها به میان نیامده است.

تمایل اروپایی ها به تغییر طراحی یخچال در منازلشان مرتبا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - در حال بیشتر شدن است و در همین رابطه بوش نیز چندی پیش از یخچال های جدید خود با قابلیت تغییر عکس روی درب رونمایی کرد.

سامسونگ علاوه بر یخچال های سری Bespoke توانمندی هایی تازه ای را هم به یخچال فریزرهای خانواده فمیلی هاب اضافه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - کرده است. این محصولات حالا به لطف یکپارچه سازی شان با سرویس Whisk فهرست های خرید هوشمندانه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - تری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - را در اختیار اهالی منزل قرار می - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - دهند و با در نظر داشتن تاریخ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - انقضای مواد غذایی درون یخچال، دستورهای غذایی مختلفی را در اختیار فرد گذاشته و اولویت بندی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - های جدیدی را برای مصرف مواد غذایی داخل یخچال تنظیم می کنند.

فر بخار دوال کوک

سامسونگ صرفا در زمینه ساخت یخچال تخصص ندارد و چندی است که تمرکز خود را روی طراحی سری جدیدی از لوازم خانگی هوشمند برای بازار اروپا قرار داده که اجاق بخار دوال کوک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - یکی از آنهاست.

این محصول ضمن برخورداری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - از یک رابط کاربری جدید و بدنه شیشه ای یکدست - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - طراحی عمودی منحصربفردی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - دارد که به شما امکان می دهد به صورت همزمان در یک طبقه از آن به راحتی آشپزی کنید و در طبقه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - دیگر مواد غذایی دلخواهتان را بخار پز کنید.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران
کمد لباس هوشمند سامسونگ

روز گذشته سامسونگ از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - یک کمد لباس هوشمند به نام AirDresser نیز رونمایی کرد که با بخار لباس های شما را صاف و خوشبو می کند. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - دستگاه تصفیه هوای جدید و جارو برقی بدون مخزن از دیگر محصولات رونمایی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - شده توسط - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران - سامسونگ در جریان IFA 2019 بود.

- تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رویان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone