تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24304.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تبلت جان سخت گلکسی تب اکتیو پرو سامسونگ معرفی شد

تبلت های ضد ضربه و مستحکم در بازار بسیار کمیاب هستند و حالا سامسونگ محصول جدیدی با نام گلکسی تب اکتیو پرو را در این رده معرفی کرده است. این تبلت که ماه هاست اخبار ...

تبلت های ضد ضربه و مستحکم در بازار بسیار کمیاب هستند و حالا سامسونگ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - محصول جدیدی با نام گلکسی تب اکتیو پرو را در این رده معرفی کرده است. این تبلت که ماه هاست اخبار و شایعات مختلفی پیرامونش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - منتشر می شود سرانجام به صورت رسمی معرفی شده، هرچند که شرکت سازنده جزئیات اندکی در رابطه با آن ارائه کرده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است.

محصولات سری اکتیو سامسونگ در وهله نخست حول مقوله دوام بالا ساخته می شوند. گلکسی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تب اکتیو پرو نیز که به همین خانواده تعلق دارد استاندارد IP68 را دریافت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده؛ بدان معنا که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD 810G ساخته شده که این یعنی دستگاه مورد بحث در برابر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سقوط از ارتفاع حداکثر ۱.۲ متری مقاوم است. این مساله با در نظر داشتن پوشش حفاظتی منحصربفرد این تبلت کاملا قابل پیش بینی است.

سامسونگ که ساعاتی پیش در جریان رویداد IFA 2019 همزمان با اعلام خبر عرضه دوباره گلکسی فولد، تلویزیون 8K پنجاه و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پنج اینچی و چیپست 5G اگزینوس جدید خود از این محصول رونمایی کرد جزئیات زیادی از آن ارائه نداد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اما - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - طبق بنچمارک های قبلی به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دست آمده میتوانیم حدس بزنیم که دستگاه از اسنپدراگون ۷۱۰ یا ۷۱۲ پشتیبانی می کند و ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. گلکسی تب اکتیو پرو همچنین همراه با اندروید پای از جعبه خارج می شود و طبق اطلاعات مندرج در وبسایت سم موبایل از قلم اس پن نیز پشتیبانی میکند.

گلکسی تب اکتیو پرو با بدنه مستحکم خود در تاریخ نهم مهرماه وارد بازار آلمان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می شود. این دستگاه به خاطر مشخصات و ویژگی های منحصربفردش بیشتر برای کسب و کارهایی ساخته شده که کارکنانشان مجبور به فعالیت در محیط - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های خشن هستند. قیمت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پایه برای این تبلت جان سخت برابر با ۵۹۹ یورو برای نسخه صرفا وای فای اعلام شده و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا ۶۷۹ یورو برای مدل پشتیبانی کننده از LTE افزایش می یابد. علاوه بر این سامسونگ اعلام کرده که تا چهار سال پشتیبانی نرم افزاری از این دستگاه به عمل خواهد آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone