تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37173.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فاز نهایی طرح رجیستری به سال آینده موکول شد

با آغاز شروع طرح رجیستری از پاییز امسال، حدس و گمان‌های زیادی درباره نحوه نهایی شدن آن زده می‌شد و مشخص نبود که تمامی برندهای موبایل چه زمانی مشمول طرح رجیستری خواهند شد. چندی پیش ...

با آغاز شروع - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - طرح رجیستری از پاییز امسال، حدس و گمان‌های زیادی درباره نحوه نهایی شدن آن زده می‌شد و مشخص نبود که تمامی برندهای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - موبایل چه زمانی مشمول طرح رجیستری خواهند شد. چندی پیش با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، هم وزیر ارتباطات و هم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر از نهایی شدن این طرح تا پایان سال دادند، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با این حال به نظر می‌رسد این وعده‌ها عملی نخواهد شد و پایان طرح رجیستری به سال آینده موکول شده است.

وزیر ارتباطات کشورمان، «محمدجواد آذری جهرمی» در توییت خود این خبر را تایید کرده و علت آن را به سه دسته تقسیم‌بندی کرده است: سهم 50 درصدی سامسونگ در بازار موبایل کشور، لزوم تثبیت شرایط در روزهای پایانی سال و جلوگیری از تاثیرات منفی بر مصرف کننده نهایی.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، «حسین فلاح جوشقانی» - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نیز در گفتگوی خبری خود با ماهنامه پیوست ضمن تاکید بر این مساله گفته است:

«برای مدیریت بهتر، برند‌های باقی‌مانده گوشی‌های تلفن همراه، تا هفته دوم فروردین سال ۹۷ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رجیستر می‌شوند. براساس اعلام‌ قبلی تمام سعی ما این بود که تمام برندهای تلفن همراه تا پایان سال تحت پوشش طرح رجیستری قرار بگیرند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اما - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حداکثر تا دوهفته اول فروردین ماه تمام برندهای باقی‌مانده رجیستر خواهند شد.»

جوشقانی مدیریت منطقی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و بدون مشکل را یکی از وظایف اصلی سازمان رگولاتوری در برابر طرح - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رجیستری عنوان نموده و خاطرنشان کرده است که بعد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از قرار گرفتن برند الجی در طرح رجیستری، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تماس‌ها و سوالات مردم نسبت به قبل 5 برابر شده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است، آنهم با وجود اینکه این برند سهم چندانی در بازار کشورمان در مقایسه با - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هواوی و سامسونگ ندارد:

«مطمئنیم با اضافه شدن - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برندهای جدید این تماس‌ها با توجه به سهم قابل توجه هواوی و سونی ۱۰ برابر می‌شود.تنها دلیل اینکه مراحل نهایی رجیستری گوشی به دوهفته اول سال ۹۷ موکول شده نگرانی بابت ارائه سرویس مناسب به مردم است و دلیل دیگری از جمله بهم‌ریختگی بازار و دیگر شایعات مطرح شده را رد می‌کنیم.»

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

پرچمدار - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 به زودی وارد کشور خواهد شد و فروش آن تا قبل از تعطیلات نوروز آغاز خواهد شد و باید - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دید که فروش این موبایل در بازار کشورمان با توجه به قرار نگرفتن - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در طرح رجیستری چگونه خواهد بود. طبق آخرین گزارشات قرار است برندهای هواوی و نوکیا از 14 اسفند و سونی و تکنو از 26 اسفند امسال وارد طرح رجیستری شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone