تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27396.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ناسا و ارسال مجدد فضانوردان به ماه در سال 2024؛ همکاری با اسپیس ایکس و بوئینگ

سازمان ناسا به تازگی خبر از همکاری با 11 شرکت آمریکایی برای پروژه بعدی ارسال فضانوردان به ماه داده که در بین این شرکت ها، نام های آشنایی مانند بوئینگ، اسپیس ایکس، لاکهید مارتین، بلو ...

سازمان ناسا به تازگی خبر از همکاری با 11 شرکت آمریکایی برای پروژه بعدی ارسال فضانوردان به ماه داده که در بین این شرکت ها، نام های آشنایی - تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مانند بوئینگ، اسپیس ایکس، لاکهید مارتین، بلو اوریجین و نورثروپ گرومن به چشم می خورد.

پروژه آرتمیس با بودجه 22.6 میلیارد دلاری برای سال 2024 برنامه‌ریزی شده است

شرکت های مورد اشاره در قالب برنامه آرتمیس ناسا به توسعه نمونه های اولیه ماه نشین مورد نظر می پردازند که قرار است در سال 2024 بار دیگر فضانوردان را به کره ماه ببرد. جالب - تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است بدانید که پروژه مورد بحث در ابتدا با بودجه 21 میلیارد دلار و برای سال 2028 زمانبندی شده بود که ناسا در ازای دریافت 1.6 میلیارد دلار بودجه بیشتر و اعمال تغییراتی در ساختار پروژه، زمان اجرا را به سال - تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 2024 رساند.

سازمان ناسا برای رسیدن به زمانبندی مقرر، از روشی تحت عنوان «قرارداد عملیاتی تعریف نشده» استفاده کرده که به این نهاد اجازه می دهد قراردادها را حین انجام کار با شرکت ها تنظیم کند. در چنین شرایطی، 11 شرکت همکار ناسا کار بر روی پیش نمونه های خود را آغاز می کنند و در حین کار، به مذاکره برای تنظیم مفاد قرارداد می پردازند.

تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

البته روش مذکور تا حدودی برای ناسا مشکل ساز خواهد بود و دست بالا را - تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در تنظیم قراداد به شرکا خواهد داد؛ با این وجود برای رسیدن پروژه به زمان مقرر، فعلاً همین یک راه پیش روی مسئولین ناسا قرار دارد.

لازم به ذکر است - تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که برای اجرای پروژه آرتمیس، ناسا باید پلتفرم پرتاب فضاپیمای SLS و همچنین کپسول اوریون خود را تکمیل کند که هردو مورد پیش از این با تأخیر در اجرا مواجه شده اند و باید دید که آیا به فرجه 2024 - تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می رسند یا خیر.

گفتنی است ناسا تصمیم دارد در عصر جدید سفرهای فضایی، یک همکاری خصوصی-دولتی بین شرکت ها ایجاد - تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کند و با استفاده از فناوری های شرکت هایی مانند اسپیس ایکس، در مدت زمان کوتاه تری به اهداف خود - تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برسد.

- تعمیرات یخچال سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone