🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27401.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

صحبت های عجیب و متناقض ترامپ در مورد تحریم هواوی

طی روزهای اخیر شاهد حمله همه جانبه دولت آمریکا به هواوی بودیم، تا جایی که شرکت های بزرگی مثل گوگل، هلدینگ انگلیسی ARM و حتی انجمن SD هم با غول تکنولوژی چین قطع همکاری کردند. ...

طی روزهای اخیر شاهد حمله همه جانبه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - دولت آمریکا به هواوی بودیم، تا جایی که شرکت های بزرگی مثل گوگل، هلدینگ انگلیسی ARM و حتی انجمن SD هم با غول تکنولوژی چین قطع همکاری کردند. حالا رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران تلاش کرده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - تا دلیل دشمنی اش با هواوی را توضیح دهد؛ توضیحاتی که حتی رسانه های آمریکایی را هم قانع نکرده است.

ترامپ در رویداد خبری با گروه های کشاورزی که عصر پنجشنبه برگزار شد، به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد هواوی اینگونه پاسخ می دهد:

هواوی خیلی خطرناک است. به اقدامات آنها از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - منظر امنیتی و نظامی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - نگاه کنید، خیلی خطرناک هستند. البته شاید بتوان این شرکت را هم در قرارداد تجاری [با چین] وارد کرد. اگر به توافق برسیم، به نظرم هواوی هم می تواند بخشی از این توافق تجاری باشد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران

به راحتی می توان تناقض را در صحبت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - های ترامپ تشخیص داد. او از طرفی می گوید محدودیت های هواوی به خاطر نگرانی های امنیتی وضع - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - شده، و از طرفی مدعیست ادامه همکاری با هواوی را می توان در چارچوب توافق تجاری با چین گنجاند. صحبت های ترامپ تنها در صورتی با عقل جور در می آید که تهدید امنیتی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - هواوی را صرفاً بهانه ای پوچ و توخالی بدانیم.

ادعای نادرست ترامپ، اعتبار نهادهای اطلاعاتی آمریکا را زیر سؤال می برد

در واقع شما نمی توانید تهدید امنیتی را با قرارداد تجاری رفع کنید، چون [طبق ادعای ترامپ] نهادهای جاسوسی دولت چین پس از قرارداد تجاری هم به فعالیت خود ادامه می دهند و اطلاعات ارزشمند آمریکایی ها را از طریق تجهیزات هواوی به سرقت می برند، حتی اگر از آنها خواهش کنید که این کار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - را انجام ندهند. اگر ادعای تهدید امنیتی هواوی صرفاً به عنوان اهرم فشار در توافق تجاری با چین مطرح شده باشد که اوضاع بدتر از قبل می شود. ترامپ با این کار و ارائه اطلاعات غلط، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را از اعتبار ساقط می کند، نهادهایی که همین حالا هم آن اعتبار سابق را ندارند.

در هر صورت سؤالات زیادی بی جواب مانده اند؛ مثلاً اینکه چرا فقط هواوی تهدید امنیتی محسوب می شود و شرکت های بزرگ دیگری مثل لنوو یا DJI که نقش بزرگی در حوزه تکنولوژی آمریکا دارند، از این اتهامات مبرا هستند؛ یا اینکه وقتی هواوی گوشی هایش را در آمریکا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر گلوگاه استان مازندران - عرضه نمی کند، چرا باید از قطعات و فناوری های روز محروم شود. باید دید جنگ تجاری واشنگتن و پکن چه سرانجامی را برای شرکت های چینی رقم می زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone