تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27416.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چگونه نمودارهای دایره‌ای را در اکسل با هم ترکیب کنیم؟

نمودار دایره‌ای از شهرت خاصی در اکسل برخوردار است اما کاربران در استفاده از آن با محدودیت‌های زیادی سر و کار دارند. در واقع باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید از چند نمودار دایره‌ای مختلف استفاده ...

نمودار دایره‌ای از شهرت خاصی در اکسل برخوردار است اما کاربران در استفاده از آن با محدودیت‌های زیادی سر و کار دارند. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در واقع باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید از چند نمودار دایره‌ای مختلف استفاده کنید یا این که با اعمال تغییراتی ظریف خوانایی و انعطاف پذیری سندی که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ارائه می‌دهید را بیشتر کنید.

برای ایجاد نمودار‌هایی انعطاف پذیر، در نهایت باید آن‌ها - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را با هم ادغام کنید. در این مطلب قصد داریم چگونگی ادغام چند نمودار دایره‌ای در اکسل را توضیح دهیم. اگر شما هم برای پروژه‌هایتان به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دنبال ایجاد چنین نمودار‌هایی هستید، این مطلب را از دست ندهید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

نمودار بالا به صورت آماری جواب یک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سوال را نمایش می‌دهد. اما مشکل اینجاست که در صورتی که بخواهید از چند نمودار دایره‌ای استفاده کنید با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد.

نمودار دایره‌ای تنها می‌تواند یک مجموعه از مقادیر را نمایش دهد. بنابراین اگر چند مجموعه‌ی مختلف داشته باشید و بخواهید داده‌ها را با استفاده از نمودار دایره‌ای نمایش - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دهید، باید از چند نمودار استفاده کنید.

تصویر زیر نمایش دهنده‌ی میزان فروش چند محصول مختلف در سه شهر است. برای نمایش اطلاعات هرکدام از شهرها می‌توانیم از یک نمودار دایره‌ای استفاده کنیم.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با این کار توانستیم میزان فروش محصولات در هرکدام از این شهر‌ها را نمایش دهیم. اما اگر بخواهید همه‌ی اطلاعات را با - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هم ترکیب - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنید با چالش‌های - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مختلفی رو به رو خواهید شد. در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این مقاله با سه رویکرد مختلف تلاش می‌کنیم تا نمودار‌های دایره‌ای را با هم ادغام کنیم.

یکسان سازی داده‌های جداول مختلف

در اولین رویکرد تلاش می‌کنیم تا داده‌های جداول مختلف را برای نمایش در یک نمودار دایره‌ای یکسان سازی کنیم. در این مثال خاص برای انجام این کار باید از نام شهر‌ها صرف نظر کنید.

ساده‌ترین کار برای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یکسان سازی داده‌ها در اکسل استفاده از ابزار Consolidate (به معنی یکسان سازی) است. مثلا می‌خواهیم داده‌های تصویر زیر را یکسان سازی نماییم:

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

روی یکی از سلول‌هایی که می‌خواهید داده‌های یکسان سازی شده در آن قرار بگیرند کلیک کنید. سپس Data > Consolidate را از نوار بالای نرم افزار اکسل انتخاب کنید. پنجره‌ی یکسان سازی باز خواهد شد.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

برای جمع کردن فروش محصولات در سه شهر باید از تابع - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Sum استفاده کنیم. سپس باید همه‌ی منابعی که می‌خواهیم یکسان سازی کنیم را در بخش Reference وارد نماییم. روی نوار Reference کلیک کرده و سپس اولین بازه‌ی مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس Add را بزنید. این کار را برای بقیه‌ی داده‌های مد نظر هم تکرار نمایید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در مثال ما ستون سمت چپ نام محصولات را نمایش می‌دهد و دقیقا سمت راست آن ارزش و مقدار فروششان مشخص شده است. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به همین دلیل باید ستون سمت چپ را انتخاب و سپس OK را بزنید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

حالا بازه‌ای یکسان سازی شده برای نمودار دایره‌ای در اختیار داریم. اکنون با توجه به جدولی که ایجاد کرده‌ایم می‌توانیم در یک نمودار دایره‌ای همه‌ی اطلاعات را نمایش دهیم. اما این موضوع باعث شده که میزان فروش هر محصول در هرکدام از شهر‌ها را دیگر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در اختیار نداشته باشیم.

ادغام چند نمودار دایره‌ای به یک شکل واحد

برای ادغام چند نمودار دایره‌ی به یک شکل واحد روی نمودار اولیه کلیک کرده و سپس در حالی که کلید Ctrl روی کیبورد را نگه داشتید، نمودار‌های دیگر را هم انتخاب کنید. سپس Format > - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Group > Group را بزنید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همه‌ی نمودار‌ها حالا در یک شکل واحد نمایش داده می‌شوند. یکی از مزیت‌های این کار این است که حالا با - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تغییر اندازه‌ی شکلی که ایجاد کرده‌اید می‌توانید اندازه‌ی همه‌ی نمودار‌های ادغام شده را تغییر دهید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

مشاهده‌ی داده‌ها با استفاده از نمودار‌های مختلف

همانطور که احتمالا می‌دانید نمودار دایره‌ای تنها راه نمایش اطلاعات و آمار نیست و می‌توانید در اکسل از نمودار‌های مختلف دیگری هم استفاده کنید. یکی از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جایگزین‌های خوب نمودار دایره‌ای، نمودار ستونی یا میله‌ای نام دارد. جدول زیر همان مثالی است که پیش‌تر در این مقاله استفاده کرده بودیم، اما با این تفاوت که حالا به یک جدول واحد تبدیل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بازه‌ی سلول‌هایی که می‌خواهید نمودار در آن نمایش داده شود را انتخاب کرده و سپس Insert > Column Chart را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بزنید.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

دو انتخاب مختلف برای استفاده از نمودار ستونی خواهید داشت. انتخاب اول داده‌های شما - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را به صورت زیر نمایش خواهد داد:

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تقریبا می‌توان گفت با این کار همان سه نمودار دایره‌ای مختلف را در یک شکل واحد مشاهده خواهید کرد. این نمودار به خوبی نشان می‌دهد که میزان فروش محصولات در شهر‌های مختلف چگونه بوده است.

انتخاب دوم نموداری شبیه به تصویر زیر ارائه خواهد داد:

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمودار درصد میزان فروش هرکدام از محصولات را در نظر می‌گیرد و در نمودار‌های مختلف را نمایش می‌دهد. یکی از معایب این نوع نمایش این است که با نگاه کردن به این نمودار، نمی‌توانیم متوجه شویم که میزان فروش کلی در شهر منچستر کمتر از دو شهر دیگر است.

این در حالی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است که در نمودار قبلی علاوه بر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این که می‌شد میزان فروش دقیق محصولات مختلف در شهر‌های گوناگون را بررسی کرد، می‌توانستیم با یک نگاه متوجه شویم که فروش کلی هر کدام از شهر‌ها چگونه هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های نمودار ستونی این است که به شما این امکان را می‌دهد که مقادیر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سطر و ستون را تغییر دهید. با کلیک کردن روی گزینه‌ی Switch Row/Column از تب Design فروش هرکدام از محصولات نمایش داده خواهد شد و هر رنگ در هر ستون - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به معنای میزان فروش آن در هرکدام - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از سه شهر مشخص شده است.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با توجه به نیازی که دارید، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را برای نمایش نمودار‌های خود استفاده کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمودار دایره‌ای تا حد قابل توجهی دست شما را می‌بندد چرا که محدودیت‌های زیادی دارد. به همین دلیل بد نیست که گاهی اوقات نیم نگاهی به نمودار‌های دیگر برای نمایش داده‌ها داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone