تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27413.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

احتمال حذف کلیدهای فیزیکی و جک هدفون در گلکسی نوت ‍۱۰

سامسونگ در سری گلکسی S10 به تغییرات جسورانه ای دست زد و حالا خبرهایی از دگرگونی قابل توجه در گلکسی نوت ۱۰ به گوش می رسد که شاید به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. روزهای ...

سامسونگ در سری گلکسی S10 به تغییرات جسورانه ای دست زد و حالا خبرهایی از دگرگونی قابل توجه در گلکسی نوت ۱۰ به گوش می رسد که شاید به مذاق برخی کاربران خوش نیاید.

روزهای پایانی بهار همیشه زمان اوج گرفتن شایعات پیرامون خانواده گلکسی - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نوت ۱۰ است و در حالی که تنها دو روز از خبر حذف دوربین سلفی دوگانه و عرضه این موبایل در دو نسخه می گذرد، حالا منابع آگاه مدعی حذف برخی قابلیت ها و جایگزینی آنها با ویژگی های دیگر شده اند.

بر اساس گزارش سایت «اندروید پلیس» سامسونگ نه تنها جک هدفون ۳.۵ میلیمتری بلکه کلیدهای فیزیکی پاور، بیکسبی و کنترل صدا را نیز از خانواده گلکسی نوت ۱۰ حذف خواهد کرد. در عوض کمپانی کره ای تصمیم گرفته بدنه این گوشی ها را به نواحی حساس به فشار - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یا لمسی شبیه سنسور اثر انگشت گلکسی S10E مجهز سازد. پیش از - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این هم برخی شایعات به تلاش سامسونگ برای حذف کلیدها از پرچمدار جدید سری نوت اشاره کرده بودند. تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

هرچند حذف کلیدهای فیزیکی در - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - راستای تلاش - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کمپانی کره‌ای برای افزایش یکپارچگی بدنه و کاهش حاشیه های نمایشگر قرار دارد اما صرف نظر کردن از جک ۳.۵ میلیمتری صدا حرکتی بحث برانگیز خواهد بود چرا که سامسونگ در برابر رقبایی نظیر اپل به حفظ آن در پرچمدارهایش می بالید. علاوه بر این قلم دیجیتال S PEN یکی از اجزای جدایی ناپذیر سری گلکسی نوت است و حفظ آن تا حدودی یکپارچگی بدنه را کاهش خواهد داد.

بر اساس اظهارات منابع آگاه سری گلکسی نوت - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۱۰ در دو نسخه با نمایشگرهای ۶.۴ و ۶.۲۸ اینچی و بدون دوربین سلفی دوگانه عرضه خواهند شد. مدل بزرگتر که احتمالا با پسوند پرو همراه می شود، از نظر مشخصات فنی شباهت های زیادی - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با گلکسی S10 5G داشته و از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی وان پلاس 7 پرو - تعمیرات یخچال بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نحوه کارکرد دوربین بیرون جهنده را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone