تعمیرات یخچال بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27402.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

یک قدم شبیه‌تر به یوتوب؛ تلویزیون اینستاگرام حالا از ویدیوهای افقی پشتیبانی می‌کند

اینستاگرام دیگر سرویسی با ویدیوهای تمام عمودی نیست. امروز کمپانی پشت این شبکه اجتماعی تایید کرد که تلویزیون اینستاگرام یا همان IGTV از این به بعد از ویدیوهای افقی هم پشتیبانی می‌کند. با توجه به گفته ...

اینستاگرام دیگر سرویسی با ویدیوهای تمام عمودی نیست. امروز کمپانی پشت این شبکه اجتماعی تایید کرد که تلویزیون اینستاگرام یا همان IGTV از این به بعد از ویدیوهای افقی هم پشتیبانی می‌کند. با توجه به گفته اینستاگرام، این تغییر نه تنها به خاطر بازخوردهای سازندگان ویدیوها بوده بلکه همین الان نیز ویدیوهای افقی در IGTV حضور دارند که نمی‌توان تمام صفحه آن‌ها - تعمیرات یخچال بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را تماشا کرد:

تعمیرات یخچال بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با وجود اینکه یک سال از راه اندازی IGTV می‌گذرد اما هنوز در مقایسه با سرویس‌هایی مثل TikTok، تلویزیون اینستاگرام مسیر طولانی برای جذب مخاطبین دارد. گزارشات نشان می‌دهند که سازندگان ویدیوها علاقه زیادی به فعالیت در IGTV ندارند. جدا از محدودیت‌های این سرویس، اینستاگرام هنوز سرویسی برای گذاشتن تبلیغ در ویدیوها (مشابه یوتوب) ندارد.

از طرفی برندهای معروف نیز همچنان علاقه‌ای به پرداخت پول برای ساخت ویدیوهای بلند مدت در IGTV نشان نداده‌اند. حالا پشتیبانی از ویدیوهای افقی می‌تواند تا حدی IGTV - تعمیرات یخچال بوش در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را در مسیر موفقیت بیشتر قرار دهد. بد نیست بدانید سرویس ویدیویی IGTV سال گذشته راه‌اندازی شد و کاربران در آن می‌توانند ویدیوهایی تا سقف یک ساعت را با بقیه به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر باربد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام دور و بر کشتارگاه ارومیه یخچال بوش KIS87AF30N هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در کشتارگاه شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone