تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27406.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بهترین بازی‌های موبایل از نگاه منتقدان کدامند؟

با معرفی اپ استور در سال ۲۰۰۸ و قدرت بالایی که نسل اول آیفون‌ها نسبت به بقیه اسمارت‌فون‌ها داشتند، موبایل گیمینگ خیلی جدی‌تر از گذشته به فعالیت خودش ادامه داد و سازندگان به‌لطف صفحات لمسی ...

با معرفی اپ استور در سال ۲۰۰۸ و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قدرت بالایی که نسل اول آیفون‌ها نسبت به بقیه اسمارت‌فون‌ها داشتند، موبایل گیمینگ خیلی جدی‌تر از گذشته به فعالیت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خودش ادامه داد و سازندگان به‌لطف صفحات لمسی هم توانستند آثار خلاقانه‌ای بسازند و هم به کمک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سخت‌افزار - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قوی بازی‌هایی شبیه به عناوین - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کنسولی خلق کنند.

همین حرکت رو به جلو موبایل گیمینگ باعث شد تا منتقدین بازی‌های ویدیویی نیز بازار موبایل را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جدی‌تر بگیرند و در کنار بررسی ساخته‌های کنسولی نگاهی به اپلیکیشن‌ها بیاندازد. اما در این یک دهه که بازی‌های موبایل نقد می‌شوند، کدام یک بیشترین میانگین امتیازی را به دست آورده‌اند؟

در مطلب پیش‌رو به سراغ همین سوژه‌ رفته‌ایم و بازی‌های تحسین‌ شده‌ای که دارای دو شرط بود‌ه‌اند را معرفی کردیم؛ عناوینی که تعداد نقدهایشان بیشتر از ۱۰ عدد در وب‌سایت Gamerankings بوده و همچنین از مارکت‌ها حذف نشده‌اند. اگر دوست دارید با این بازی‌ها آشنا شوید مقاله «بهترین بازی‌های موبایل از نگاه منتقدان کدامند؟» را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از دست ندهید.

۶- Threes!

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

  • سال عرضه: ۲۰۱۴
  • میانگین - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - امتیازی: ۹۱.۵۴ از ۱۳ نقد

Threes یکی از بدشانس‌ترین بازی‌های موبایل است. بازی در ابتدای انتشارش به محبوبیت زیادی رسید اما انتشار ناگهانی 2048 که خودش یک کپی نسبتا متفاوت از Threes بود همه‌چیز را تغییر داد؛ Threes خیلی زود زیر سایه 2048 قرار گرفت و کار تا جایی پیش رفت که استودیوی Sirvo تلاش کرد تا از راه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قانونی کلون‌های عنوانش را از فروشگاه‌ها حذف کند، با این حال کار به نتیجه‌ای نرسید. در Threes بازیکن باید با گذاشتن عددها رو یکدیگر رقم‌های بزرگ‌تر بسازد.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

Threes!

سازنده: Sirvo قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 105.2 / 52.87 مگابایت زبان:

۵- Bad Piggies

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

  • سال عرضه: ۲۰۱۲
  • میانگین امتیازی: ۹۱.۸۲ از ۱۱ نقد

حضور «خوک‌های بد» (Bad Piggies) در لیست، یادآوری می‌کند که روویو (Rovio) یک زمانی چه‌قدر خوب بلد بود دنیای پرندگان خشمگینش را گسترش دهد. برخلاف این روز‌ها که آن‌ها نمی‌دانند با این مجموعه چه کاری - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - انجام بدهند. در هر مرحله از Bad Piggies بازیکن باید با ابزارهایی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که در اختیارش قرار می‌گیرد یک وسیله بسازد، خوک را درون آن جا داده و وسیله را به حرکت در بیاورد. اگر تا - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پایان مرحله خوک سالم باقی بماند، برنده خواهید شد.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

Bad Piggies

سازنده: Rovio Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 292 / 69.65 مگابایت زبان:

۴- DEVICE 6

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

  • سال عرضه: ۲۰۱۳
  • میانگین امتیازی: ۹۲.۲۴ از ۱۹ نقد

با وجود اینکه نزدیک به شش سال از عرضه DEVICE 6 می‌گذرد اما بازی به‌خاطر توجه بیشتر به صدا و تصویر و ارائه داستانی درگیرکننده هنوز هم یک سر و گردن از خیلی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از آثار امروزی سبک متن محور (Text Based) بهتر است. بازی داستان دختری با نام آنا را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - روایت می‌کند که در قلعه‌ای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ناشناخته - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بیدار شده و فقط یک چیز به یاد می‌آورد؛ عروسکی عجیب و غریب. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازی با متن‌ها، - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - صداها، تصاویر و پازل‌ها کاربر را در جریان اتفاقات قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

DEVICE 6

سازنده: Simogo قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 811.2 مگابایت زبان:

۳- Asphalt 8: Airborne

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

  • سال عرضه: ۲۰۱۳
  • میانگین امتیازی: ۹۲.۳۸ از ۱۳ نقد

اگرچه نوع درآمدزایی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آسفالت ۸ انتقادات زیادی به‌ همراه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داشت اما جهش - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آسفالت ۷ به ۸ آن‌قدر زیاد بود که حتی سیستم پرداخت درون برنامه‌ای هم نتوانست جلوی امتیازات بالای بازی را بگیرد. جالب اینجاست در همان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سالی که آسفالت ۸ منتشر شد، الکترونیک آرتز قسمت سوم - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ریل ریسینگ (Real Racing) را هم عرضه کرد و با وجود انتظارات بالا اما بازی نتوانست امتیازی بهتر از ۷۰ بگیرد. آن‌ هم به‌خاطر تاثیر زیادی که پرداخت‌های درون برنامه‌ای روی ریل ریسینگ ۳ گذاشته بودند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

Asphalt 8: Airborne

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اندروید حجم: 2300 مگابایت زبان:

۲- Hearthstone: Heroes of Warcraft

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

  • سال عرضه: ۲۰۱۴
  • میانگین امتیازی: ۹۲.۵ از ۱۲ نقد

هارت‌استون آغاز محبوب بالای بازی‌های کارتی روی گوشی بود. گیم‌پلی اعتیادآور، ریتم بالای مسابقات، اهمیت استراتژی‌ها با وجود سادگی بازی، طراحی کاربرپسندانه سیستم - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پرداخت درون برنامه‌ای و گرافیک وارکرفت‌گونه باعث شد تا - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازی از دیدگاه منتقدان یکی از بهترین‌های سال ۲۰۱۴ - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - لقب بگیرد و در بخش‌های «بهترین بازی چند نفره»، «بهترین بازی موبایل» و «بهترین بازی استراتژی» جایزه‌های مختلفی از سوی مراجع معتبر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دریافت کند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

Hearthstone

سازنده: Blizzard Entertainment. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 مگابایت زبان:

۱- Jetpack Joyride

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

  • سال عرضه: ۲۰۱۱
  • میانگین امتیازی: ۹۳ از ۱۰ نقد

اگر الان را ملاک قرار بدهیم، Jetpack Joyride یکی از کلیشه‌ای‌ترین بازی‌های موبایل به‌نظر می‌آید اما در سال ۲۰۱۱ که سبک رانر هنوز این‌قدر فراگیر نشده بود، بازی جزو سرگرم‌کننده‌ترین آثار گوشی به‌شمار می‌رفت. اثری که نشان داد چگونه می‌توان با استفاده درست از پتانسیل‌های صفحات لمسی تجربه‌ای ساده و جذاب به‌وجود آورد. هرچند - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هشت سال از انتشار بازی می‌گذرد ولی Jetpack - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Joyride هنوز طرفدار دارد و سازنده برای آن آپدیت منتشر می‌کند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

Jetpack Joyride

سازنده: Halfbrick Studios قیمت: رایگان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 146.2 / 100.39 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone