تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27428.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوشی میان‌رده خوش قیمت اوپو رینو زد معرفی شد

اوپو، گوشی رینو زد را به عنوان عضوی جدید به خانواده رینو افزوده. این مدل از چیپست میان رده هلیو پی 90 مدیاتک بهره می برد. نمایشگر Reno Z  ابعادی 6.4 اینچی دارد و به ...

اوپو، گوشی رینو زد را به عنوان عضوی جدید به خانواده رینو افزوده. این مدل از چیپست میان رده هلیو پی - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 90 مدیاتک بهره می برد.

نمایشگر Reno - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Z  ابعادی 6.4 اینچی دارد و به پنل امولد با رزولوشن +fHD - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و با پشتیبانی از HDR10 مجهز شده است. در بالای نمایشگر هم یک بریدگی قطره ای شکل میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. اوپو همچنین حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر تعبیه کرده است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اوپو رینو زد از حسگر دوربین - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی بهره می برد

رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در کنار چیپست هلیو پی 90 قرار گرفته اند و البته نسخه ای با رم 8 گیگابایت ولی حافظه داخلی 128 گیگابایتی هم روانه بازار می - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شود. یک باتری - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 4035 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - میان رده جدید اوپو را تأمین می کند و علاوه بر این شارژر 20 واتی نوید پشتیبانی از شارژ سریع را می دهد. دوربین اصلی، دو گانه با حسگرهای 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی در کنار 5 مگاپیکسلی عمق سنج است. اوپو برای رینو زد اندروید 9.0 را در نظر گرفته و نسخه 6 از رابط کاربری اختصاصی کالر او اس را با آن همراه کرده است.

اوپو رینو زد به درگاه USB-C و نیز پورت 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده و از دیگر مشخصات این میان رده می - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توان به پشتیبانی از NFC و استاندارد صوتی دالبی اتموس اشاره کرد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اوپو رینو زد از 16 خرداد ماه در رنگ های مشکی، بنفش، سفید و نارنجی و با قیمت های زیر  روانه بازار چین می شود:

  • رم و حافظه داخلی 6 و 256 گیگابایت با قیمت - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - معادل با 362 دلار
  • رم و حافظه - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داخلی 8 و 128 گیگابایت با قیمت معادل با 362 دلار

علاوه بر این یکی از منابع به مدلی با چیپست اسنپدراگون 710، رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرده. - تعمیرات یخچال دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این مدل قرار است با قیمتی بسیار بالاتر از دو مدل دیگر، معادل با 447 دلار در بازار چین عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone