تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27423.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

کیبورد مکانیکی Apex Pro استیل سریز با امکان شخصی‌سازی تمام کلیدها معرفی شد

وقتی صحبت از کیبوردهای مکانیکی به میان می آید، گیمرها و تایپیست ها پیش فرض های مختلفی در زمینه عمق و حساسیت کلیدها دارند؛ به همین خاطر امکان شخصی سازی هر کلید از اهمیت بالایی ...

وقتی صحبت از کیبوردهای مکانیکی به میان می آید، - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گیمرها و تایپیست ها پیش فرض های مختلفی در زمینه عمق و حساسیت کلیدها دارند؛ به همین خاطر امکان شخصی سازی هر کلید از اهمیت بالایی برخوردار بوده و عامل تعیین کننده ای در خرید کیبورد خواهد بود.

از همین رو کمپانی SteelSeries نسل جدید کیبوردهای مکانیکی خود با نام Apex Pro را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرده که با امکان تنظیم عمق و شخصی سازی تک تک کلیدها، قابل شخصی سازی ترین کیبورد مکانیکی دنیاست.

محصول - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جدید استیل سریز که در دو نسخه Apex Pro و Apex Pro TKL معرفی شده، از 21 خرداد با قیمت 199 و 179 دلار عرضه خواهد شد که مدل TKL آن به عنوان نسخه کامپکت، فاقد نام پد (دکمه های اعداد در سمت راست کیبورد) است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
Apex Pro
تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
Apex Pro TKL

استیل سریز در کیبورد مکانیکی جدید - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود از فناوری OminPoint بهره برده - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که با استفاده از سنسورهای مغناطیسی و موتور برنامه - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ریزی نرم افزاری مخصوص شرکت، حتی نیاز مشکل پسندترین گیمرها را هم برآورده خواهد کرد.

عمق کلیدهای Apex Pro بین 0.4 تا 3.6 میلیمتر قابل تنظیم است

تکنولوژی مورد بحث به کاربر اجازه می دهد عمق مورد نیاز هر کلید را با استفاده از نرم افزار بین 0.4 - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تا 3.6 میلیمتر تنظیم کرده و تا 5 پروفایل شخصی مختلف را برای کاربردهای متفاوت - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ذخیره کند. بدین ترتیب کاربر می تواند پس از بازی کردن، بلافاصله تنظیمات را - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حالت عادی برگردانده و از یک تایپ آسان لذت ببرد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در کنار امکان تنظیم عمق، Apex Pro و Apex Pro TKL مانند هر کیبورد مکانیکی گیمینگ دیگری قابلیت تنظیم نور LED پس زمینه را هم دارند که کاربر می تواند این نورپردازی را با سایر تجهیزات جانبی برند استیل سریز خود همگام سازی کند.

گفتنی است استیل سریز در حال حاضر کیبورد مکانیکی Apex 7 و نسخه کامپکت Apex 7 TKL را هم عرضه می کند که این محصول پیچیدگی کمتری داشته و کلیدهای آن تنها در سه حالت (عمق و حساسیت) قابل تنظیم خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone