تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27392.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ گودزیلا هم طرف پابجی موبایل را گرفت

چرا فورتنایت همه کراس‌آورها با فیلم‌ها را داشته باشد؟ در چند هفته گذشته فورتنایت دو کراس‌آور با اونجرز: پایان بازی و جان ویک ۳ برگزار کرد و ظاهرا برای دفعه بعدی، دیگر نوبت پابجی موبایل ...

چرا فورتنایت همه کراس‌آورها با فیلم‌ها را داشته باشد؟ در چند هفته گذشته فورتنایت دو کراس‌آور با اونجرز: پایان بازی و جان ویک ۳ برگزار کرد و ظاهرا - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای دفعه بعدی، دیگر - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نوبت پابجی موبایل رسیده تا دنیای خشنش را با فیلمی هالیوودی ترکیب کند. تنسنت اطلاعات زیادی از این همکاری لو نداده و فقط گفته که بازیکن‌ها می‌توانند یک سری نکات مرتبط با گودزیلا را در بازی پیدا کنند.

در کراس‌آورها سازنده ویژگی‌های جدیدی متناسب با محتویات فیلم یا بازی انتخاب شده به آثارشان اضافه می‌کنند. مثلا در - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کراس‌آور اونجرز و فورتنایت، اسلحه‌های گروه انتقام - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جویان به بازی اضافه شد و بازیکن‌ها می‌توانستند در نبردهایی با همین سلاح‌ها به جنگ با بقیه بروند. نکته اینجاست هیچ حدسی نمی‌توان زد که گودزیلا چگونه می‌خواهد در پابجی موبایل حضور پیدا کند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

بازیکن‌ها می‌توانند تبدیل به گودزیلا بشوند؟ این شخصیت به عنوان یک کاراکتر منفی اضافه می‌شود و باید با او بجنگید؟ یا تغییرات فقط ظاهری هستند و محدود به لباس‌ها و اسلحه‌ها می‌شوند؟ قسمت - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جدید گودزیلا که Godzilla: King of the Monsters نام دارد، هفته دیگر اکران خواهد شد و با این حساب کراس‌آور فیلم با پابجی موبایل آن‌قدر دور نخواهد بود.

تا بحث تنسنت داغ است، این نکته را اضافه کنم که گزارشات نشان می‌دهند این کمپانی در همکاری با استودیوی Riot Games برنامه دارد تا پورت رسمی موبایل لیگ آو لجندز (League of Legends) را بسازد. League of Legends که سبکی شبیه به دوتا (DOTA) دارد، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان است و انتشارش روی موبایل مشخصا سود زیادی را نصیب سازندگانش می‌کند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
این هم اولین تصاویر از ماریو کارت تور؛ بازخوردها نسبت به بتای خصوصی نسبتا مثبت بوده و نسخه موبایل شباهت زیادی به نسخه کنسولی دارد. با این وجود به نظر می‌رسد که پرداخت‌های درون برنامه تاثیر زیادی روی تجربه مخاطب می‌گذارند.

با این حال نکته اینجاست تنسنت عنوانی مشابه با نام Arena of Valor را در کارنامه دارد. از همان ابتدای معرفی از Arena of Valor به عنوان جایگزین League of Legends روی موبایل یاد می‌شد و اتفاقا همین مسئله هم باعث شد تا Arena of Valor به محبوبیت عجیب و غریبی در جهان و به‌خصوص کشور چین دست پیدا کند.

با این حال به‌نظر می‌رسد که Riot Games بر سر شباهت‌های زیاد این بازی و League of Legends، با تنسنت مشکل پیدا کرده و در نتیجه این اتفاق دو کمپانی به توافق می‌رسند تا پورت رسمی League of Legends را روی موبایل بسازند. باید دید با انتشار نسخه موبایل League of Legends چه اتفاقی برای Arena of - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Valor می‌افتد.

Godzilla Defense Force

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

  • بازی آنلاین است

تا زمانی که رویداد گودزیلای پابجی موبایل برگزار - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شود، طرفداران این شخصیت می‌توانند وقت‌شان را با Godzilla Defense Force بگذرانند. بازی که شباهت ظاهری زیادی به نسخه ژاپنی فیلم دارد، اکشنی Idle Games است؛ هر مرحله هیولاهای مختلف و عظیم‌الجثه به شهر حمله کرده و با ضربه‌های متعدد روی صفحه لمسی می‌توانید سرباز بسازید تا آن‌ها از منطقه دفاع کنند. در این میان - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیز با ارتقا ساختمان‌ها به نیروهای قدرتمندتر دست پیدا خواهید کرد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Godzilla Defense Force

سازنده: NEXON Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 230.2 / 90.35 مگابایت زبان:

Evolution 2: Battle for Utopia

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

  • بازی آنلاین است

Evolution 2 نسخه - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سریع‌تر و کمتر استراتژی محور بازی‌های کاور محور است در اینجا بیشتر از اینکه پشت سنگرها پنهان شوید و در فرصت مناسب - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تیراندازی کنید، - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باید حرکت کرده و با دشمنان بجنگید؛ سازنده با کمرنگ‌تر کردن نقش سنگرها و افزایش بخش اکشن توانسته تجربه‌ای متفاوت‌تر به وجود بیاورد.

مشابه خیلی از شوترهای موبایلی، بازی داستان حمله هیولاها را روایت می‌کند. البته این بار در یک سیاره فضایی و به عنوان عضو سازمانی باید به مقابله با آن‌ها بپردازید. Evolution 2 در هر مرحله کاربر را روبه‌رو همین شخصیت‌های منفی قرار می‌دهد؛ می‌جنگید و وقتی همه دشمنان از بین رفتند به مرحله بعدی می‌روید. این روند نیز تا پایان ادامه پیدا می‌کند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Evolution 2: Battle for Utopia

سازنده: My.com B.V قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 700 / 392 مگابایت زبان:

Angry Birds POP 2: Bubble Shooter

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

شاید Angry Birds POP 2 به اندازه نسخه‌های اولیه پرندگان خشمگین خلاقانه نباشد اما برای کسانی که - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فقط دنبال یک اثر سرگرم‌کننده هستند، بازی می‌تواند گزینه خوبی به‌حساب بیاید. در این بازی هر مرحله تعدادی گوی رنگی به - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بازیکن داده می‌شود و باید با پرتاب آن‌ها به سمت حباب‌های مشابه بالای صفحه، حباب‌ها را ترکانده و پرندگان را نجات بدهید. قسمت قبلی با بیش از - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۱۰ میلیون دانلود یکی از آثار موفق گوشی بود و باید ببینیم Angry Birds - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - POP 2 با چه اقبالی - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - روبه‌رو می‌شود.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Angry Birds POP 2: Bubble Shooter

سازنده: Rovio Entertainment قیمت: رایگان با - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و اندروید حجم: 255.3 / 87.59 مگابایت زبان:

The Gardens Between

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

متاسفانه بهترین بازی هفته باز در انحصار iOS است. The Gardens Between داستان دو دوست را - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - روایت می‌کند که طی اتفاقی به جزیره‌های رویایی قدم می‌گذارند. جزیره‌هایی - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که پر شده از - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خاطرات دوران کودکی‌شان است. در این مسیر بازیکن وظیفه دارد به آن‌ها کمک کرده و معماهای بازی را حل کند. The Gardens Between به‌خاطر طراحی هنری زیبا و معماهایش با تحسین منتقدان مواجه شده و با وجود اینکه با اثری پولی طرف هستیم اما استقبال دارندگان آی‌دیوایس‌ها تا اینجا خیلی خوب بوده است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

The Gardens - تعمیرات یخچال هایر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Between

سازنده: The Voxel Agents قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 747.4 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone