تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27417.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ سفر شخصیت‌های مارول به اسمارت‌فون‌ها

در حالی که بازار جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های سینمایی اونجرز گرم شده و آخرین فیلم از این مجموعه با امید و انتظارات فراوان در حال اکران است، کمپانی Netease با همکاری سرگرمی‌های مارول، نسخه ...

در حالی که بازار جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های سینمایی اونجرز - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گرم شده و آخرین فیلم از این مجموعه با امید - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و انتظارات فراوان در حال اکران است، کمپانی Netease با همکاری سرگرمی‌های مارول، نسخه بتا بازی Marvel Super War در سبک موبا را برای اندروید و iOS در دسترس قرار داده تا گیمرها هم از این تب و تاب عقب نمانند و با بازی موبایل مارول در این حال و هوا قرار بگیرند.

در این بازی موبایل مارول قرار است تمام قهرمانان و ضد قهرمانان محبوب آن حضور داشته باشند و با دنیایی از قابلیت‌ها و نیروهای جدید گیمرهای موبایل را شگفت‌زده کنند. البته این بازی شباهت قابل توجهی به بازی دیگر Netease یعنی Onmoyji Arena دارد و اگر این بازی را امتحان کرده باشید گیم‌پلی و روند ابَر جنگ مارول برایتان نا آشنا نخواهد بود.

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - واقع اینطور به نظر می‌رسد که این کمپانی برای تضمین موفقیت بازی موبایل مارول ، با Netease همراه شده تا با استفاده - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از پوسته و سبک و سیاق بازی قبلی این شرکت، راه را برای بازی جدید خود هموارتر کند. اما با توجه به اینکه Onmoyji Arena خیلی هم در جلب نظر گیمرها موفق نبوده باید تا انتشار جهانی بازی ابَر جنگ مارول صبر کنیم تا عیار واقعی این بازی مشخص شود. فعلا نسخه بتای بازی برای گیمرهای تایلند، مالزی، اندونزی، فیلیپین و هند در دسترس است - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اما فعلا تاریخ انتشار عمومی آن مشخص نیست.

به نظر می‌رسد بازی‌های آنلاین کلان این هفته در اوج باشند چرا که علاوه بر بازی موبایل مارول ، عنوان مورد انتظار MU origin 2 هم بالاخره برای دانلود از اندروید - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و iOS در دسترس گیمرها قرار گرفته است. این بازی به لطف بتای خصوص‌اش سر و صدای زیادی به پا کرد و به یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها برای موبایل گیمرها تبدیل شد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بازی MU origin 2 دومین شماره از سری MU Origin است و هر دوی این - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بازی‌ها در واقع اسپین‌آفی از ممورپج تحت وب معروف به نام MU Online هستند که در سال 2001 توجه بسیاری از علاقه‌مندان به نقش‌آفرینی‌های کلان را به خود جلب کرده بود. بنابراین اگر دوست دارید یک ممورپج موبایلی با سابقه را امتحان کنید MU Origin 2 می‌تواند گزینه خوبی - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برایتان باشد.

Super Mecha Champions

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

  • بازی آنلاین است

این بازی در واقع یک بتل رویال با استایل ژاپنی و - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پر از مِکا های - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جورواجور است. بازی اسلحه‌های متنوعی مثل لیزرهای پلاسمایی، موشک‌های جستجوگر، آتش‌افکن و انواع و - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اقسام سلاح‌های - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ضد مِکایی را در - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید کنترل مکای دلخواهتان را به عهده بگیرید و با مکاهای دیگر یا انسان‌ها مبارزه - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنید. علاوه بر این می‌توانید با سایر بازیکن‌ها یک تیم تشکیل داده و با تیم‌های دیگر بجنگید.

در Super Mecha Champions طراحی کاراکترها - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به سبک انیمیشنی و با زیبایی انجام شده و صداگذاری شخصیت‌ها را هم دوبلورهای مطرح ژاپنی به عهده داشته‌اند. بنابراین اگر از طرفداران روبات‌های ژاپنی یا زد و خوردهای - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - انیمیشنی هستید این بازی - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می‌تواند گزینه مناسبی برای سرگرم کردن شما باشد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

- تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Super Mecha Champions

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 74/1300 مگابایت زبان:

Very Little Nightmares

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

این بازی در واقع نسخه iOS - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بازی Little Nightmares است که قبلا برای کنسول و پی‌سی عرضه شده بود و حالا باندای نامکو آن را برای کاربران موبایل - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آماده کرده است. Very Little Nightmares یک بازی پازل-ماجراجویی است که در دنیایی قشنگ اما عجیب و مخوف اتفاق می‌افتد. در واقع - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شما هدایت یک دختر - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کوچک با بارانی زرد را بر عهده دارید و باید او را در یک خانه خطرناک زنده نگه داشته و به بیرون هدایت کنید.

بازی شما را از اتاقی به اتاق دیگر می‌برد و با عبور از سد دشمنان، حل پازل و پیدا کردن راهی برای گذر از محیط پر خطر هر اتاق علاوه بر اینکه از اسرار این خانه سر در می‌آورید دخترک قصه را هم صحیح و سالم به بیرون خانه می‌رسانید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

Very Little - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Nightmares - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی -

سازنده: BANDAI NAMCO Entertainment Europe قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1500 مگابایت زبان:

The Bonfire: Forsaken Lands

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

سال گذشته این بازی برای iOS منتشر شد و ترکیبی از سبک دو بازی A Dark Room و Kingdom New Lands را به - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمایش می‌گذاشت. حالا نسخه بتای عمومی - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن در دسترس گیمرهای اندروید قرار گرفته و قرار است نسخه اصلی آن تابستان امسال منتشر شود.

بازی در سبک استراتژی و ساخت و ساز است و شما باید یک شهر را از نو بسازید و برای این‌کار منابع انسانی و مالی خود را مدیریت کنید. البته کار شما به ساخت و ساز مدیریت خلاصه نمی‌شود و باید شهرتان را از گزند هیولاهایی که برای نابودی زیست‌گاهتان - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به شما حمله می‌کنند حفظ کنید. - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تغییرات آب و هوایی چالش دیگریست که باید بر آن غلبه کنید و با پیشروی بیشتر در بازی، - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به جزئیات جذاب و درگیر کننده بیشتری برخورد خواهید کرد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

The Bonfire: Forsaken Lands

سازنده: FredBear Games Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 302.8/متغیر مگابایت زبان:

!Toy Story Drop

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

  • بازی آفلاین است

این بازی برای خوره‌های جورچین‌های سه‌تایی و دوستداران قصه اسباب‌بازی‌ها یک انتخاب ایده آل است. تم بازی کاملا از روی دنیای Toy Story طراحی - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده و لوکیشن‌های بازی برای طرفداران - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مجموعه آشنا خواهد بود. برای اینکه بازی از حالت تکراری دربیاید ایستر اگ‌ها، آیتم‌ها و ویدیوهای مختلف در بازی گنجانده - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده و می‌توانید با پیشروی در بازی ویدیوها و داستان کاراکترهای مختلف را هم ببینید.

بازی !Toy Story Drop حتی از لوکیشن و داستان Toy Story 4 هم استفاده کرده تا کسانی که در انتظار اکران این - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - انیمیشن هستند بیکار نمانده و - تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بتوانند با کاراکترهای محبوبشان وقت بگذرانند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

Toy Story Drop!

سازنده: Big Fish Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 92/179.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone