تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27405.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ربات جدید فورد کالاها را درب منازل تحویل می‌دهد [تماشا کنید]

شاید دفعه بعدی که راه رفتن یک ربات عجیب در خیابان را تماشا کنید با یک ربات حمل کننده کالا طرف باشید. این، تصور فورد از آینده ربات ها است و در پروژه ای تحقیقاتی ...

شاید دفعه بعدی که راه رفتن یک ربات عجیب در خیابان را تماشا کنید با یک ربات حمل کننده کالا طرف باشید. - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این، تصور فورد از آینده ربات ها است و در پروژه ای تحقیقاتی - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در تلاش است که ماشین های خودران را در کنار ربات ها به کار گیرد.

ربات حمل و نقل جدید فورد به نام «دیجیت» می تواند روی دو پای خود - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - راه برود و مشابه با انسان کالاها را با دو دست از روی زمین بلند کند. دیجیت که با همکاری استارتاپ Agility Robotics توسعه یافته در حدود 1.5 متر ارتفاع دارد و به حسگرهایی در سر خود مجهز شده است.

آن طور که در ایده فورد نشان داده می شود ربات دیجیت در پشت یک ماشین خودران قرار گرفته و با رسیدن خودرو به مقصد، - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مشابه با ربات های اپیزود اول جنگ ستارگان از درب صندوق پیاده می شود. در نهایت ربات مرحله - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نهایی ارسال کالا را انجام داده و بدون دخالت انسان بسته بار را تحویل را می دهد.

دیجیت می تواند بسته هایی به وزن حدود 18 کیلوگرم را حمل کند، از پله ها بالا یا پایین برود و یا از زمین های ناهموار عبور کند. اطلاعات مورد نیاز برای طی مسیر - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از خودرو تا مقصد هم از طریق ماشین خودران و به صورت بیسیم در اختیارش قرار می گیرد. در این مدت ربات دیجیت و خودرو با یکدیگر همکاری می کنند تا بهینه - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ترین مسیر طی شود.

فورد اما هنوز برنامه مشخصی برای راه اندازی سرویس نقل و انتقال کالا با - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ربات ها ندارد. البته - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به نظر می - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رسد تا به راه افتادن این ربات ها در پیاده رو - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برخی کشورها فاصله چندانی نداشته باشیم چرا که مدتی قبل تعدادی - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از ایالت های آمریکا از جمله واشینگتن اجازه حرکت ربات ها در پیاده روها را صادر کردند.

فورد همچنین پیش از این از ربات Survival در یک کارخانه و نیز  یک سبد چرخ دار فروشگاهی با سیستم - تعمیرات یخچال کرال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ترمز خودکار رونمایی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone