تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17226.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی برای غلبه بر تحریم‌های آمریکا در شانگهای کارخانه چیپ می‌سازد

هواوی به دنبال تأسیس کارخانه تولید چیپ در شهر شانگهای است تا تراشه‌های مورد نیاز خود را بدون نیاز به فناوری‌های آمریکایی تولید کند. این کارخانه توسط یکی از شرکت‌های همکار هواوی به نام Shanghai ...

هواوی به دنبال تأسیس کارخانه تولید چیپ در شهر شانگهای است تا تراشه‌های مورد نیاز خود را بدون نیاز به فناوری‌های آمریکایی تولید کند. این کارخانه توسط یکی از شرکت‌های همکار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - هواوی به نام Shanghai IC R&D Center اداره خواهد شد که توسط دولت چین پشتیبانی می‌شود.

کارخانه مورد بحث ابتدا کار خود را با تولید چیپ با لیتوگرافی قدیمی ۴۵ نانومتری شروع خواهد کرد و اواخر سال ۲۰۲۱ تولید چیپ‌ها با فرآیند ۲۸ نانومتری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - را آغاز می‌کند که برای بکارگیری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - در تلویزیون‌های هوشمند و دیوایس‌های اینترنت اشیا کافی خواهد بود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران

این کارخانه سپس در اواخر سال ۲۰۲۰ تولید چیپ با فرآیند ۲۰ نانومتری را انجام خواهد داد و هواوی را در زمینه ساخت سخت افزار سلولی 5G تقریباً خودکفا خواهد کرد.

هواوی به کمک این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - کارخانه و چیپ‌هایی که انبار کرده، حداقل روی کاغذ توانایی سرپا نگه داشتن کسب و کار سخت افزار مخابراتی خود با کمترین نگرانی از تأثیر تحریم‌های آمریکا را پیدا خواهد کرد. چیپ‌های هواوی ممکن است از سال ۲۰۲۱ به بعد از رقبای بین المللی عقب بیفتند، اما تا زمان ارتقا فناوری‌ها توسط هواوی جوابگوی نیازهای بازار خانگی این کشور خواهند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - بود.

در این گزارش اشاره‌ای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - به موبایل نشده است. گوشی‌ها برای رقابت در بازار به چیپست‌های پیشرفته با فرآیند لیتوگرافی پایین نیاز دارند و برای مثال گوشی هواوی میت ۴۰ پرو از چیپست ۵ نانومتری استفاده می‌کند، بنابراین چیپ‌های کارخانه شانگهای در زمینه موبایل کمکی به هواوی نخواهند کرد.

هواوی برای تأمین چیپ‌های موبایل احتمالاً از شرکت تراشه ساز چینی SMIC کمک خواهد گرفت. علاوه بر این بر اساس گزارشی که چند روز قبل منتشر شده است، ایالات متحده تحت شرایطی مجوز فروش چیپست به هواوی را صادر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone