تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35205.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آمازون به علت شرایط کاری نامساعد در کارخانه‌ فاکسکان متهم شد

به تازگی از آمازون به علت رعایت نکردن حقوق انسانی کارگران شکایت شده و پس از یک بررسی ۹ ماهه‌ ، مشخص شده که این شرکت در کارخانه‌ فاکسکان خود شرایطی کاری نامناسبی برای کارمندانش فراهم ...

به تازگی از آمازون به علت رعایت نکردن حقوق انسانی کارگران شکایت شده و پس از یک بررسی ۹ ماهه‌ ، مشخص شده که این شرکت در کارخانه‌ فاکسکان خود شرایطی کاری نامناسبی برای کارمندانش فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مشخص شده کارکنان کارخانه‌ای که متعلق به شرکت فاکسکان بوده و وظیفه مونتاژ گجت کیندل و اسپیکر‌های اکو را برعهده داشته‌اند، در شرایط خوبی به سر نمی‌برند. آنها ساعت کاری بسیاری را مشغول به کار هستند و برای فعالیت بیش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از حد خود مزد کافی دریافت نمی‌کنند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی

یک ارگان نظارتی با بررسی فعالیت کارگران این تاسیسات در هنگیانگ چین متوجه شده که آنها ماهانه ۱۰۰ ساعت به اضافه کار می‌پردازند و تنها ۸ ساعت برای انجام وظایف خود تعلیم دیده‌اند. این در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حالی است در این ایالت، میزان مجاز اضافه کاری ماهانه ۳۶ ساعت است و کارکنان باید برای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پذیرفتن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این مسئولیت‌ها باید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۲۴ ساعت تعلیم ببینند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی

علاوه بر این از همین حقوق کم کارگران کارخانه‌ی فاکسکان به دلایل خاصی نظیر غیبت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یا مرخصی همواره کسر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌گردد و نارضایتی‌شان را رقم می‌زند.

آمازون در بیانیه‌ای رسمی اعلام نموده که در بازدیدی که فروردین‌ ماه از تاسیسات هنگیانگ به عمل آورده متوجه این مسئله شده و سریعاً فاکسکان را در جیان گذاشته تا این مشکلات را حل کرده تا دیگر نکوهش نشود.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی

البته این اولین بار نیست که فاکسکن قانون‌شکنی می‌کند، چندی پیش گزارش شده بود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که از ۶ دانشجوی کارآموز در خطوط تولید آیفون ۱۰، روزانه بیش از ۱۱ ساعت کار کشیده شده که این موضوع خلاف مقررات کاری کشور چین در قبال دانشجویان کارآموز است.

جالب اینجاست که در آن زمان «تری گو» مدیر عامل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فاکسکان اظهار داشت که در صورت ادامه یافتن شکایات از این کمپانی، تمام کارکنان خط تولید را با ربات ها عوض خواهد کرد.

 

تماشا کنید: نمایی از ماکت های ساخته شده از روی طرح های شماتیک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فاکسکان برای آیفون 7 و 7 پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone