تعمیرات یخچال کرال در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27433.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل سیاست‌هایش نسبت به لوت باکس‌ها را تغییر داد

به اعتقاد خیلی از منتقدین، لوت باکس‌ها (Loot Box) شکل جدید قمار هستند که تاثیر منفی زیادی روی مخاطبین بازی‌های ویدیویی می‌گذارند. در این نوع سیستم درآمدزایی، سازنده یک سری آیتم درون جعبه‌هایی قرار می‌دهد و ...

به اعتقاد خیلی از منتقدین، لوت باکس‌ها (Loot Box) شکل جدید قمار هستند - تعمیرات یخچال کرال در شهر فریدون کنار استان مازندران - که تاثیر منفی - تعمیرات یخچال کرال در شهر فریدون کنار استان مازندران - زیادی روی مخاطبین بازی‌های ویدیویی می‌گذارند. در این نوع سیستم درآمدزایی، سازنده یک سری آیتم درون جعبه‌هایی قرار می‌دهد و کاربر با - تعمیرات یخچال کرال در شهر فریدون کنار استان مازندران - خرید این جعبه‌ها شانسش را برای دریافت بعضی از آیتم‌ها امتحان می‌کند.

گوگل برای کاهش این مشکلات سیاست‌های جدیدی اتخاذ کرده تا کاربران کم‌تر در دام لوت باکس‌ها قرار بگیرند، به‌خصوص کودکان که سیستم لوت باکس‌ها توجه زیادی به این دسته از بازیکن‌ها دارد. با توجه به تغییرات پلی استور «سازندگان باید شانس دریافت هر آیتم در لوت باکس‌ها را مشخص کنند.»

تعمیرات یخچال کرال در شهر فریدون کنار استان مازندران

در لوت باکس‌ها احتمال دریافت بعضی آیتم‌ها، به‌خاطر کمیاب بودن‌شان، کمتر است. با توجه به سیاست کنونی گوگل پلی حالا توسعه دهنده باید مشخص کند که با خرید لوت باکس‌ها، چند درصد احتمال دارد کاربر این آیتم یا بقیه آیتم‌ها را بگیرد. اپ استور از روزهای پایانی سال - تعمیرات یخچال کرال در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۲۰۱۷ این قانون را اجرا کرد و اکنون با تغییرات پلی استور این فروشگاه را نیز باید - تعمیرات یخچال کرال در شهر فریدون کنار استان مازندران - به لیست اضافه کنیم.

اما در کنار این تغییر موضع نسبت لوت باکس‌ها، گوگل سازندگان را مجبور کرده تا یک درجه بندی سنی مشخص برای اپ‌هایشان تعریف کنند. با این سیاست جدید اگر اپلیکیشنی تیک مربوط به کودکان را زده باشد، سازنده موظف است تا از قوانین پلی استور پیروی کند.

محدودیت نمایش تبلیغات، افزودن هشدارهای ایمنی برای اپ‌های واقعیت افزوده و توضیح اطلاعاتی که برنامه در ارتباط کودکان جمع می‌کند از جمله قوانینی به‌شمار می‌روند که گوگل برای دسته اپ‌های «طراحی شده برای خانواده‌ها» (Designed for Families) وضع کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone