🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: این اتفاق معمولا به دلیل شکسته شدن ترموکوپل است.
  2. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  3. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
  4. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  5. سوال: فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29434.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ های گیمینگ لنوو با کارت گرافیک RTX به روز شدند

لنوو که اخیراً در دنیای لپ تاپ های گیمینگ با چراغ خاموش حرکت می کرده، در نمایشگاه CES امسال دوباره به جایگاه اصلی خودش برگشته و دو محصول جدید از سری لژیون یعنی لنوو Y540 ...

لنوو که اخیراً در دنیای لپ تاپ های گیمینگ با چراغ خاموش حرکت می کرده، در نمایشگاه CES امسال دوباره به جایگاه اصلی خودش برگشته و دو محصول جدید از سری لژیون یعنی لنوو Y540 و لنوو Y740 (در دو اندازه 15 و 17 اینچی) را با جدیدترین سخت افزار روز دنیا معرفی کرده است.

مدل 17 اینچی Y740 به نسل جدید کارت گرافیک های انویدیا یعنی RTX 2080 Max-Q مجهز شده تا - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران - تجربه گیمینگ در بهترین سطح را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران

مدل 15 اینچی لنوو Y740 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران - با وزن مناسب یعنی 2.3 کیلوگرم صرفاً - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران - با کارت گرافیک RTX 2070 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران - Max-Q عرضه می شود که البته از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران - تمام مدل های نسل قبل یعنی GTX قوی تر است. این لپ تاپ همراه با برادر بزرگش در بالاترین پیکربندی سخت افزاری با پردازنده شش هسته ای اینتل Core i7-8750H و 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 به دست خریدار خواهد رسید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران

لنوو Y740 در هر دو مدل به کیبورد Corsair iCue با سیستم نورپردازی بک لایت RGB مجهز شده است. اسپیکرهای سازگار با فناوری صدای فراگیر دالبی اتموس و نمایشگر 144 هرتزی تمام اچ دی با پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا هم دیگر قابلیت های مالتی مدیای این دو دستگاه را تشکیل می دهند. جالب است نمایشگر به کار رفته در Y740 با حداکثر روشنایی 500 نیت می تواند محتوای HDR را هم تحت استاندارد دالبی ویژن پخش نماید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران

لنوو Y540 فقط در سایز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران - 15 اینچ و با سخت افزاری نسبتاً ضعیف تر از لنوو Y740 تولید شده است. این لپ تاپ با کارت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران - گرافیک RTX 2060 عرضه می شود ولی از نظر دیگر قابلیت ها تقریباً مشابه مدل قبلی خواهد بود. سیستم خنک سازی دوگانه Coldfront لنوو و شارژدهی 6 ساعته باتری هم از ویژگی های لپ تاپ های گیمنگ جدید لنوو هستند. البته بعید به نظر می رسد بتوانید 6 ساعت با این لپ تاپ ها بازی کنید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر نکا استان مازندران

لنوو Y540 به زودی با قیمت پایه 930 دلار وارد بازار خواهد شد اما قیمت مدل های 15 و 17 اینچی لنوو Y740 به ترتیب به 1750 و 1980 دلار می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اردلان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم منطقه دوقانلو نکا کار انجام میدید.
پاسخ: بله در دوقانلو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone