تعمیرات یخچال سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30068.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ ال‌جی گرم ۱۷ با ضخامت اندک و پردازنده نسل هشتم معرفی شد

لپ تاپ های ۱۷ اینچی به خاطر حجم و وزن زیاد محبوبیت چندانی بین کاربران ندارند اما شرکت ها هر از گاهی با معرفی یک محصول جدید به دنبال تغییر این رویه هستند و حالا ...

لپ تاپ های ۱۷ اینچی به خاطر حجم و وزن زیاد محبوبیت چندانی بین کاربران ندارند اما شرکت ها هر از گاهی با معرفی یک محصول جدید به دنبال تغییر این رویه هستند و حالا نوبت به ال جی رسیده است.

کمپانی کره ای از جدیدترین لپ‌تاپ خود به نام گرم ۱۷ رونمایی کرده که از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی sRGB، پردازنده چهار هسته ای و نسل هشتم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران - اینتل Core i7-8565U - تعمیرات یخچال سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران - با پردازشگر گرافیکی 620 iGPU بهره می برد.تعمیرات یخچال سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران نکته عجیب این است که در ال جی گرم ۱۷ از کارت گرافیک مجزا خبری - تعمیرات یخچال سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیست و این در حالی است که اغلب مشتری های لپ تاپ های ۱۷ اینچی گیمرها و طراحان هستند. از مشخصات دیگر این محصول باید به رم ۱۶ گیگابایتی DDR4-2400 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD اشاره کرد.

هدف ال جی از حذف کارت گرافیک کاهش وزن و حجم دستگاه تا حد ممکن بوده و تا حدودی به این مهم دست پیدا کرده است. شاسی کربن منیزیم ال جی گرم ۱۷ تنها ۱۷.۸ میلی متری ضخامت دارد که از اغلب مدل های ۱۵ اینچی از جمله ایسوس زن‌بوک پرو باریکتر است. وزن این بدنه نقره ای رنگ آن نیز از ۱.۳۳ کیلوگرم فراتر نمی رود که با مدل های ۱۳ اینچی قابل مقایسه است.تعمیرات یخچال سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی لپ تاپ ال جی ظرفیت باتری است که با یکبار شارژ تا ۲۲.۵ ساعت انرژی دستگاه را تامین می کند و با توجه به ابعاد بدنه چشمگیر به نظر می رسد.

پورت های روی بدنه شامل سه درگاه USB 3.0 Type-A، خروجی HDMI ، اسلات microSD، جک TRRS برای هدفون و یک کانکتور Type-C است که برای شارژ هم می توان از آن استفاده کرد. قابلیت های دیگر ال جی گرم ۱۷ شامل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران - وب کم مجهز به سنسور مادون قرمز و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران - اسکنر اثر انگشت می شود. لپ تاپ مورد بحث از همین حالا و با قیمت ۱۶۹۹ دلار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone