تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30049.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هشدار اتحادیه اروپا در مورد خطرات امنیتی شرکت‌های چینی

کمیسیونر فناوری اتحادیه اروپا نسبت به خطراتی که شرکت های چینی برای امنیت و صنعت این اتحادیه ایجاد می کنند، هشدار داده است. رشد چشمگیر شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و حتی ZTE در ...

کمیسیونر فناوری اتحادیه اروپا نسبت به خطراتی که شرکت های چینی برای امنیت و صنعت این اتحادیه ایجاد می کنند، هشدار داده است.

رشد چشمگیر شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و حتی ZTE در سال های اخیر و راهیابی آنها به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زیرساخت های فناوری کشورهای دیگر نگرانی هایی را به همراه داشته است. اخیرا «اندروس انسیپ»، کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور فناوری طی کنفرانس خبری در بروکسل و تنها چند روز پس از دستگیری یکی از مقامات ارشد هواوی تاکید کرده که - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مقامات اروپایی باید نگران هواوی و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیگر شرکت های چینی باشند.

هواوی سال گذشته به درآمد ۹۳ میلیارد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دلاری دست پیدا کرده و برای چینی ها یک قهرمان ملی محسوب می شود اما خارج از این کشور و به ویژه در کشورهای غربی آنها را به ارتباط نزدیک با دولت پکن و بعضا جاسوسی برای حکومت متهم می کنند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی
اندروس انسیپ

انسیپ مدعی است - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که نگرانی وی به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این خاطر است که کمپانی های چینی ناگزیر به همکاری با سرویس های جاسوسی هستند و باید امکاناتی نظیر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - درب پشتی برای دسترسی به داده های رمزنگاری شده را در اختیار آنها قرار دهند. علاوه بر این وی مدعی است که آنها با تولید چیپ های پیشرفته به دنبال دسترسی به اسرار اروپایی هستند.

این کمیسیونر در حالی این ادعاها را مطرح کرده که آلمان به عنوان یکی مهمترین - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اعضای اتحادیه اروپا مخالفت خود با محروم کردن برخی تولیدکنندگان از توسعه شبکه 5G - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اعلام کرده است. از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سوی دیگر بریتانیا نیز پس از برگزاری چندین نشست با مسئولان هواوی به توافقاتی اولیه برای پیاده سازی شبکه 5G این کشور توسط کمپانی چینی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دست پیدا کرده است.

از سوی دیگر مرکز امنیت سایبری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بلژیک در حال بررسی طرحی برای جلوگیری از فعالیت هواوی در این کشور است و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این در حالی است که غول فناوری چین تجهیزات ارتباطی را برای اپراتورهای Proximus  و Orange - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Belgium فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone