تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30062.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

افت ۱۱ درصدی ارزش بیت کوین تنها در یک روز

بعد از ترکیدن حباب قیمت بیت کوین، حالا چند هفته ای می شود که ارزش این پول مجازی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و آنطور که CoinDesk گزارش کرده بزرگ ترین ارز مجازی دنیا روز گذشته ...

بعد از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - ترکیدن حباب قیمت بیت کوین، حالا چند هفته ای می شود که ارزش این پول مجازی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - آنطور که CoinDesk گزارش کرده بزرگ ترین ارز مجازی دنیا روز گذشته افت قیمت ۱۱ درصدی را تجربه کرده و با رسیدن به ارزش ۳۲۹۳.۳۱ دلار به پایین ترین سطح خود از سپتامبر سال گذشته رسید؛ بنابراین در هفت روز گذشته افت ارزش بیت کوین مجموعا به بیش از ۲۰ درصد رسید.

اما آبان ماه امسال هم برای بیت کوین دوران خوبی نبود. طبق اعلام CoinDesk ارزش بیت کوین ماه گذشته حدود ۳۷ درصد کاهش را تجربه کرد که بیشترین افت قیمت آن از آوریل سال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - ۲۰۱۱ محسوب می شود (در این سال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - ارزش بیت کوین ۳۹ درصد کاهش را تجربه کرد).

البته اشاره کنیم دیگر ارزهای مجازی مهم نیز آخر هفته خوبی ر اتجربه نکردند. به عنوان مثال XRP که از نظر ارزش بازار دومین پول رمزپایه دنیا به حساب می آید افت ارزش ۷ درصدی را تجربه کرد در حالی که اتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - با کاهش قیمت ۱۱ درصدی روبرو بود.

تیموتی تم مدیرعامل شرکت CoinFi که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - در زمینه ارزهای مجازی تحقیقاتی را انجام می دهد در اینباره اظهار داشته که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - حرکت رو به پایین بیت کوین حاصل «ترکیبی» از عوامل بوده.

به گفته او قیمت این ارزها به لحاظ تاریخی با تایید شدنشان در صندوق قابل معامله در بورس (موسوم به ETF) در ارتباط است و زمانی که این ارزها در صندوق مذکور تایید نشوند یا این ایید به تعویق بیافتد قیمت شان روندی نزولی به خود می گیرد. در حال حاضر سرمایه گذاران ارزهای مجازی در این رابطه دچار نوعی احساسات منفی شده اند و در نتیجه هرگونه خبر منفی در این باره باعث شدت گرفتن واکنش ها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - می شود.

در هر حال افت ارزش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - بیت کوین بسیاری از مالکین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - این ارزها را وادار به فروش ارزهای رمزپایه شان کرده. برای مثال شرکت CoinFi چندی پیش معامله ۲۳۱ میلیون دلار بیت کوین را رهگیری کرد که ظاهرا مالک این پول از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون هیچگونه معامله ای روی آنها انجام نداده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلجو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوبید؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone