تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30051.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه از File History در ویندوز ۱۰ استفاده کنیم؟

متاسفانه خیلی کم پیش می‌آید که مدام به فکر تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز بیفتیم اما این کاری است که هر کاربر پی‌سی باید به طور متداول انجام دهد. مایکروسافت از زمان ویندوز ۷ راه ...

متاسفانه خیلی کم پیش می‌آید که مدام - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - به فکر تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز بیفتیم اما این کاری است که هر کاربر پی‌سی باید به طور متداول انجام دهد. مایکروسافت از زمان ویندوز ۷ راه حل جالبی در این خصوص به کاربرانش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - پیشنهاد داد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - که از آن با نام File History یاد می‌شود. به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - لطف File History ویندوز در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - هر ساعت - یا هر بازه دیگری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - که کاربر دوست داشته باشد - نسخه‌ای از فایل‌هایی که تازه ایجاد شده‌اند را بر‌می‌دارد و در هارد اکسترنالی که به پی‌سی متصل است ذخیره می‌کند.

این روش قطعا یکی از بهترین راه‌هایی است که کاربران ویندوزی می‌توانند به کمک آن از امن بودن اطلاعات مهمشان اطمینان حاصل کنند. چراکه در صورت پاک شدن یا از بین رفتن این اطلاعات به هر دلیلی، می‌توانید در سریع‌ترین حالت ممکن آن‌ها را بازیابی کنید. در ادامه نحوه استفاده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - از File History ویندوز را آموزش می‌دهیم و جزئیات انجام این کار را به طور کامل توضیح خواهیم داد. با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - دیجیاتو همراه باشید.

چه کارهایی را نمی‌شود با File History انجام داد

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران

پیش از اینکه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - به ادامه بحث و نحوه استفاده از File History بپردازیم بگذارید از طرز فکر اشتباهی برایتان بگویم که میان عموم کاربران رواج دارد. بسیاری از کاربران ویندوزی فکر می‌کنند که با File History می‌توان از ویندوز یک بکاپ کامل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - که شامل فایل‌های سیستمی هم می‌شود گرفت.

اما این یک طرز فکر اشتباه است و File History به هیچ وجه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - چنین کاری را برایتان انجام نمی‌دهد. به طور کلی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - File History در طی روز داده‌های در حال انتقال حساب کاربری شما را زیر نظر می‌گیرد و با این کار به تهیه نسخه پشتیبان از تصاویر، اسناد و حتی ویدیو‌هایی که تازه روی حافظه سیستم نشسته‌اند می‌پردازد. البته بهتر است پیش از شروع کار با File History حتما تنظیمات مناسب خودتان را برای آن تعریف کنید.

قدم اول


تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران

همانطور که پیش‌تر نیز گفتم شما برای استفاده از File History نیازمند یک هارد اکسترنال هستید. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - پس به نوعی اولین قدم شما برای بکاپ گرفتن با File History اتصال یک هارد اکسترنال به کامپیوترتان است. ظرفیت این هارد اکسترنال نیز باید متناسب با میزان داده‌هایی باشد که می‌خواهید از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - کنید.

البته بهتر است که ظرفیت هارد اکسترنال دیگر کمتر از ۵۰۰ گیگابایت نباشد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - چراکه در غیر این صورت کنترل کم‌تری روی نسخه پشتیبان تهیه شده نخواهید داشت و قادر به بازگردانی ورژن‌های قدیمی‌تر بکاپ خود نخواهید بود.

فعال کردن File History


تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران

برای فعال کردن File History به سراغ منوی استارت بروید و از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - طریق آن پنجره Settings را باز کنید. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - سپس روی Update & Security کلیک کنید و در بخش دسته بندی‌های آن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - به دنبال Backup بگردید.

حالا از Backup using File History روی Add a drive کلیک کنید و از طریق پنجره‌ای که در مقابلتان قرار می‌گیرد به انتخاب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - هارد اکسترنال خود بپردازید. با پیمودن این مسیر کار تمام است و فقط این می‌‌ماند که کلید Automatically back up my files را فعال کنید.

شخصی سازی تنظیمات File History


تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران

اگر برایتان جزئیات و نحوه بکاپ‌گیری File History خیلی اهمیت ندارد، کارتان تمام است. فقط بگذارید هارد اکسترنال‌تان به سیستم متصل باشد تا فرآیند بکاپ‌گیری به صورت مداوم در جریان باشد.

البته لازم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - هم نیست که هارد اکسترنال به صورت دائم به کامپیوتر متصل باشد و شما می‌توانید در ماه با دو سه بار وصل کردن آن به سیستم بکاپ‌های خود را به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - روز کنید. با این حال اگر می‌خواهید File History آنطور - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - که شما دوست دارید عمل کند روی More options کلیک کنید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران

با این کار چندین و چند گزینه مختلف پیش رویتان قرار می‌گیرد که می‌توانید با آن به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - طور کامل سیستم پشتیبان‌گیری File History را تغییر دهید. اولین گزینه مربوط به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - بازه زمانی فرآیند بکاپ‌گیری است. به طور پیش فرض این بازه روی هر یک ساعت تنظیم شده اما شما می‌توانید این رویه را تغییر دهید و تنظیمات این بخش را روی هر ۱۰ دقیقه یک بار یا حتی یک روز یک بار بگذارید.

دومین گزینه نیز به شما این اجازه را می‌دهد که روی بکاپ‌های گرفته شده تاریخ انقضا بگذارید تا پس از مدتی بکاپ‌های قدیمی‌تر به صورت خودکار حذف شوند. تنظیمات پیش فرض این گزینه نیز روی «Forever» گذاشته شده که می‌توانید این مقدار را با مقادیری چون هر ماه یا هر دو سال یک بار عوض کنید.

در ضمن اگر کمی پایین‌تر بیایید لیست پوشه‌هایی که File History قرار است از آن‌ها بکاپ بگیرد را خواهید دید. این لیست قابل ویرایش است و شما می‌توانید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر بابلسر استان مازندران - پوشه‌هایی که نیازی به گرفتن بکاپ از آن‌ها نیست را حذف کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone