تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30072.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

برگزیدگان جشنواره وب و موبایل ایران «شرکت خلاق» می‌شوند

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی از همکاری با جشنواره وب و موبایل ایران و پذیرش برگزیدگان حقوقی این جشنواره به عنوان «شرکت خلاق» خبر داد. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت ...

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی از همکاری با جشنواره وب و موبایل ایران و پذیرش برگزیدگان حقوقی این جشنواره به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - عنوان «شرکت خلاق» خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «سید محمدحسین سجادی نیری» در نشستی با برگزارکنندگان جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره به برنامه ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی در حمایت از شرکت‌های خلاق گفت:‌

«به موجب آیین‌نامه شرکت‌هایی که از سوی مجموعه‌های تخصصی تعیین‌شده (مبادی) معرفی می‌شوند، به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - عنوان شرکت خلاق پذیرفته شده و می‌توانند از مزایا و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شود. یکی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - از حوزه‌های تخصصی در برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، کسب و کارهای دیجیتال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - است و جشنواره وب و موبایل فرصت خوبی برای شناسایی این شرکت‌هاست. از این‌ رو با همکاری برگزارکنندگان این جشنواره، برگزیدگان نهایی آن به عنوان شرکت خلاق پذیرفته می‌شوند.»

سجادی نیری همچنین شرایط لازم جشنواره‌ها و رویدادهای ملی را برای همکاری به عنوان مبادی اینطور بیان کرد: «مرتبط بودن رویداد با حوزه شرکت‌های خلاق، دارا بودن مجوز از مرجع ذیصلاح، وجود نظام ارزیابی مستند و قابل‌ارائه، حداقل سه دوره سابقه برگزاری، حضور نماینده دبیرخانه در هیئت‌داوران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - و معرفی سه برگزیده اول در هر حوزه به عنوان شرکت خلاق» و تاکید کرد که یازدهمین جشنواره وب و موبایل بستر مناسبی برای معرفی شرکت‌های خلاق مناسب است.»

«رضا الفت نسب» عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی هم جشنواره ۱۰ ساله وب و موبایل را محل مناسبی برای سنجش و رقابت کسب‌وکارهای اینترنتی معرفی کرد و افزود:

«امسال انتظار رأی میلیونی مردمی در جشنواره را داریم و این سطح از مشارکت در هیچ رویداد دیگری از این حوزه دیده نشده است که نشان از تثبیت جشنواره وب و موبایل ایران دارد.»

«شایان شلیله» دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی استان تهران و هم بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران نیز با تاکید بر اینکه سطح جشنواره وب از نظر اجرا نزدیک به استاندارد است، معرفی برگزیدگان به عنوان شرکت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - خلاق را کاملاً امکان‌پذیر دانست. او همچنین در مورد آمار مشارکت در جشنواره یازدهم گفت:

«در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش وب‌سایت، ۳۱۷۵ وب سایت شرکت کرده‌اند و در موبایل اندروید، ۲۴۹۴ اپلیکیشن و در بخش iOS نیز ۲۰۹ اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اند که البته این آمار احتمالاً پس از بررسی کمیته پذیرش با اندکی کاهش روبرو شده است. امسال با رأی شورای داوران بهترین کتاب تألیفی یا ترجمه کارآفرینی، بهترین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - سایت از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - نظر محتوا، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - بهترین سایت از نظر دیداری و طراحی، بهترین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - سایت از نظر ساختار و دسترسی و بهترین سایت کسب‌وکار ۹۷ نیز معرفی می‌شوند.»

گفتنی‌ست یازدهمین دوره از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - جشنواره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - وب و موبایل ایران هم‌اکنون در مرحله داوری است و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان آن ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone